Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 2024 рік
За 2024 рік до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 172 596 277 грн. доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 101,7 % виконання до уточненого плану на рік 169 698 198 грн. В порівнянні з 2023 роком надходження доходів загального фонду бюджету збільшились на 30 000 604 грн., або на 21,0 %, а у співставних умовах (зарахування з 1 жовтня 2023 року надходжень податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами в повному обсязі до спеціального фонду Державного бюджету України) надходження збільшились на 34 586 155 грн., або на 25,1 %.
Основним дохідним джерелом бюджету громади є податок та збір на доходи фізичних осіб, який в структурі надходжень доходів загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 62,4 %. Протягом звітного періоду надійшло 107 733 474 грн. податку та збору на доходи фізичних осіб (код 11010000), що становить 100,8 % виконання до уточненого плану на рік 106 886 039 грн., в тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (код 11010100) надійшло 69 468 577 грн., що становить 101,5 % виконання до уточненого плану на рік 68 430 373 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата (код 11010400) надійшло 32 034 379 грн., що становить 100,9 % виконання до уточненого плану на рік 31 745 136 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування (код 11010500) надійшло 486 328 грн., що становить 120,3 % виконання до уточненого плану на рік 404 390 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами (код 11011300) надійшло 5 744 191 грн., що становить 91,1 % виконання до уточненого плану на рік 6 306 140 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб збільшились на 16 294 298 грн., або на 17,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 20 879 849 грн., або на 24,0 %, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати надходження збільшились на 8 668 741 грн., або на 14,3 %, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надходження збільшились на 8 019 123 грн., або на 33,4 %, по податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами надходження збільшились на 4 360 602 грн., або на 315,2 %. Поряд з цим, надходження податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування зменшились на 168 618 грн., або на 25,7 %.
При уточненому плані на рік 194 742 грн. надійшло 211 020 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (код 11020200), що становить 108,4 % виконання до уточненого плану звітного періоду.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року надходження зменшились на 15 425 грн., або на 6,8 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (код 13010000) надійшло 250 360 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін, а саме:
- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (код 13010100) надійшло 209 963 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік,
- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) (код 13010200) надійшло 40 398 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів зменшились на 29 554 грн., або на 10,6 %, в тому числі: надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування зменшились на 2 927 грн., або на 1,4 %, надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) зменшились на 26 627 грн., або на 39,7 %.
Рентної плати за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення (код 13030100) надійшло 38 618 грн., що становить 100,1 % виконання до уточненого плану на рік 38 573 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року збільшились на 15 319 грн., або на 65,8 %.
До бюджету громади протягом звітного періоду надійшло 3 097 384 грн. пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (код 14021900) та акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) (код 14031900)), що становить 104,1 % виконання до уточненого плану на рік 2 976 253 грн., а саме:
- пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)) (код 14021900) при уточненому плані звітного періоду 408 559 грн. надійшло 426 841 грн., що становить 104,5 % виконання до уточненого плану на рік,
- пального (акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)) (код 14031900) при плані звітного періоду з урахуванням змін 2 567 694 грн. надійшло 2 670 544 грн., що становить 104,0 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з 2023 роком надходження пального збільшились на 1 460 804 грн., або на 89,3 %, в тому числі: по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) надходження збільшились на 83 207 грн., або на 24,2 %, по акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) надходження збільшились на 1 377 597 грн., або на 106,5 %.
При плані звітного періоду з урахуванням змін 2 117 085 грн. надійшло 2 265 829 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (код 14040000), що становить 107,0 % виконання до уточненого плану на рік, а саме:
- акцизного податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України (код 14040100) надійшло 1 274 473 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 1 176 285 грн., що становить 108,3 % виконання до уточненого плану на рік,
- акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) (код 14040200) надійшло 991 356 грн. при уточненому плані звітного періоду 940 800 грн., що становить 105,4 % виконання до уточненого плану на рік.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року збільшились на 875 840 грн., або на 63,0 %, а саме, по акцизному податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України надходження збільшились на 642 483 грн., або на 101,7 %, по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) надходження збільшились на 233 356 грн., або на 30,8 %.
При уточненому плані звітного періоду 30 122 221 грн. надійшло 30 882 653 грн. податку на майно (код 18010000), який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 17,9 %, що становить 102,5 % виконання до уточненого плану на рік, в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки (коди 18010200 – 18010400) надійшло 3 969 258 грн., що становить 110,0 % виконання до уточненого плану на рік 3 608 425 грн., а саме:
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості (код 18010200) надійшло 668 864 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 605 671 грн., що становить 110,4 % виконання до уточненого плану на рік,
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості (код 18010300) надійшло 1 395 881 грн. при уточненому плані звітного періоду 1 147 840 грн., що становить 121,6 % виконання до уточненого плану на рік,
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості (код 18010400) надійшло 1 904 513 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 1 854 914 грн., що становить 102,7 % виконання до уточненого плану на рік;
- плати за землю (коди 18010500, 18010600, 18010700, 18010900) надійшло 26 873 811 грн. при уточненому плані звітного періоду 26 474 212 грн., що становить 101,5 % виконання до плану на рік з урахуванням змін, а саме:
земельного податку з юридичних осіб (код 18010500) надійшло 474 808 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 459 902 грн., що становить 103,2 % виконання до уточненого плану на рік,
орендної плати з юридичних осіб (код 18010600) надійшло 19 489 789 грн. при уточненому плані звітного періоду 19 348 200 грн., що становить 100,7 % виконання до плану на рік з урахуванням змін,
земельного податку з фізичних осіб (код 18010700) надійшло 3 570 684 грн. при уточненому плані звітного періоду 3 364 160 грн., що становить 106,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін,
орендної плати з фізичних осіб (код 18010900) надійшло 3 338 530 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 3 301 950 грн., що становить 101,1 %
виконання до уточненого плану на рік;
- транспортного податку (коди 18011000 – 18011100) надійшло 39 583 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік, а саме:
транспортного податку з фізичних осіб (код 18011000) надійшло 14 583 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін,
транспортного податку з юридичних осіб (код 18011100) надійшло 25 000 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року надходження податку на майно збільшились на 4 487 363 грн., або на 17,0 %, в тому числі:
- надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 341 639 грн., або на 9,4 %, зокрема, за рахунок податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надходження збільшились на 253 967 грн., або на 61,2 %, за рахунок податку сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надходження збільшились на 183 356 грн., або на 10,7 %. Поряд з цим, надходження податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості зменшились на 95 867 грн., або на 6,4 %;
- надходження плати за землю збільшились на 4 114 474 грн., або на 18,1 %, в тому числі, за рахунок земельного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 130 994 грн., або на 38,1 %, за рахунок орендної плати з юридичних осіб надходження збільшились на 1 767 677 грн., або на 10,0 %, за рахунок земельного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 528 627 грн., або на 17,4 %, за рахунок орендної плати з фізичних осіб надходження збільшились на 1 687 176 грн., або на 102,2 %;
- надходження транспортного податку збільшились на 31 250 грн., або на 375,0 %, в тому числі, за рахунок транспортного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 14 583 грн., за рахунок транспортного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 16 667 грн., або на 200,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 26 130 967 грн. єдиного податку (код 18050000), який займає 15,1 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів), що становить 102,0 % виконання до уточненого плану на рік 25 615 050 грн., в тому числі:
- єдиного податку з юридичних осіб (код 18050300) надійшло 1 338 728 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін,
- єдиного податку з фізичних осіб (код 18050400) надійшло 14 874 489 грн., що становить 101,0 % виконання до уточненого плану на рік 14 725 918 грн.,
- єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків (код 18050500) при уточненому плані звітного періоду 9 550 404 грн. надійшло 9 917 750 грн., що становить 103,8 % виконання до плану на рік з урахуванням змін.
В порівнянні з 2023 роком надходження єдиного податку збільшились на 7 481 518 грн., або на 40,1 %, зокрема, за рахунок єдиного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 654 556 грн., або на 95,7 %, за рахунок єдиного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 6 048 907 грн., або на 68,5 %, за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 778 055 грн., або на 8,5 %.
Протягом звітного періоду надійшло 156 696 грн. частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (код 21010300), що становить 118,5 % виконання до уточненого плану на рік 132 285 грн.
Фактичні надходження 2024 року в порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року зменшились на 13 779 грн., або на 8,1 %.
До бюджету громади в грудні місяці надійшло 388 162 грн. інших надходжень (код 21080500) за результатами ревізії та вимог Північного офісу Держаудитслужби окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради з 01.01.2021 по 31.10.2024 року.
Протягом звітного періоду надійшло 9 860 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій (код 21081100), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з 2023 роком надходження адміністративних штрафів та інших санкцій зменшились на 7 350 грн., або на 42,7 %.
Штрафних санкцій, що застосовуються відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (код 21081500) надійшло 27 200 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін.
В порівнянні з 2023 роком надходження штрафних санкцій збільшились на 6 790 грн., або на 33,3 %.
Протягом звітного періоду надійшло 15 840 грн. плати за встановлення земельного сервітуту, за надання права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), для забудови (суперфіцій) (код 21081700), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік.
Фактичні надходження 2024 року в порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року збільшились на 720 грн., або на 4,8 %.
До бюджету громади надійшло 1 258 773 грн. плати за надання адміністративних послуг (код 22010000), що становить 100,8 % виконання до уточненого плану на рік 1 248 463 грн., в тому числі:
- адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (код 22010300) надійшло 42 810 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін,
- плати за надання інших адміністративних послуг (код 22012500) надійшло 338 305 грн., що становить 102,8 % виконання до уточненого плану на рік 329 065 грн.,
- адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (код 22012600) надійшло 877 658 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 876 588 грн., що становить 100,1 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з 2023 роком надходження плати за надання адміністративних послуг зменшились на 962 426 грн., або на 43,3 %, в тому числі, надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань зменшились на 2 110 грн., або на 4,7 %, надходження плати за надання інших адміністративних послуг зменшились на 495 237 грн., або на 59,4 %, надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зменшились на 465 080 грн., або на 34,6 %.
Надходжень від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності (код 22080400) надійшло 3 355 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік.
Державного мита (код 22090000) при уточненому плані звітного періоду 42 358 грн. надійшло 42 398 грн., що становить 100,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін, а саме:
- державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування (код 22090100) надійшло 27 568 грн., що становить 100,1 % виконання до уточненого плану на рік 27 535 грн.,
- державного мита, не віднесеного до інших категорій (код 22090200) надійшло 14 829 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік 14 823 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року збільшились на 37 391 грн., або на 746,9 %, в тому числі: надходження державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування збільшились на 26 740 грн., надходження державного мита не віднесеного до інших категорій збільшились на 13 031 грн., або на 724,8 %. Поряд з цим, надходження державного мита, пов`язаного з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України зменшились на 2 380 грн., або на 100,0 %.
Інших надходжень (код 24060300) надійшло 83 687 грн., що становить 452,0 % виконання до уточненого плану на рік 18 514 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року надходження інших надходжень зменшились на 19 068 грн., або на 18,6 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 84 677 809 грн. міжбюджетних трансфертів, що становить 98,7 % виконання до уточненого плану на рік 85 813 845 грн. (27 грудня 2024 року відповідно до статті 57 Бюджетного кодексу України та Постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 року №1132 «Про затвердження Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів» кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти 1 096 080,17 грн. повернуті до Державного бюджету), в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації (код 41021400)) надійшло 8 571 900 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 72 181 920 грн., що становить 98,5 % виконання до уточненого плану на рік 73 278 000 грн., а саме:
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (код 41033300) надійшло 523 520 грн., що становить 32,3 % виконання до уточненого плану на рік 1 619 600 грн. (відповідно до статті 57 Бюджетного кодексу України та Постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 року №1132 «Про затвердження Порядку перерахування міжбюджетних трансфертів» 27 грудня 2024 року кошти в сумі 1 096 080,17 грн. повернуті до Державного бюджету);
освітньої субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам (код 41033900) надійшло 71 658 400 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік,
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 3 923 989 грн., що становить 99,0 % виконання до уточненого плану на рік 3 963 945 грн., а саме:
субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції (код 41051000) надійшло 1 524 850 грн. (на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно - ресурсних центрів Вінницької області, які фінансуються з бюджетів територіальних громад), що становить 100,0 % виконання до плану на рік;
субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051200) надійшло 118 400 грн. (видатки споживання), що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін;
субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41051400) надійшло 1 343 400 грн. (на закупівлю засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі освіти (кабінети фізики, хімії, біології, географії, природничих наук) закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти (базове предметне навчання) за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти (видатки розвитку)), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік;
субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду (код 41051700) надійшло 39 628 грн. (видатки споживання – 34 623 грн., видатки розвитку – 5 005 грн.), що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін;
інших субвенцій з місцевого бюджету (код 41053900) надійшло 752 234 грн. (для комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» з бюджету Вапнярської селищної територіальної громади – 123 871 грн., для комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» – 628 363 грн. (з бюджету Шпиківської селищної територіальної громади – 344 877 грн., з бюджету Крижопільської селищної територіальної громади – 185 901 грн., з бюджету Брацлавської селищної територіальної громади – 97 585 грн.), що становить 95,0 % виконання до уточненого плану на рік 792 190 грн.;
субвенції з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (код 41057700) надійшло 145 477 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 2024 рік по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 100,7 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін (при уточненому плані 255 512 043 грн., надійшло 257 274 085 грн.).
До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін 11 585 308 грн. надійшло 11 923 355 грн. надходжень, що становить 102,9 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з 2023 роком надходження доходів спеціального фонду бюджету збільшились на 1 370 309 грн., або на 13,0 %.
Екологічного податку (код 19010000) надійшло 126 215 грн., що становить 332,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 38 000 грн., а саме:
- екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) (код 19010100) надійшло 110 440 грн., що становить 290,6 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 38 000 грн.,
- надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини (код 19010300) надійшло 15 775 грн.
Фактичні надходження 2024 року в порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року збільшились на 3 170 грн., або на 2,6 %, а саме, по екологічному податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) надходження збільшились на 10 200 грн., або на 10,2 %. Поряд з цим, надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини зменшились на 7 030 грн., або на 30,8 %.
Інших зборів за забруднення навколишнього природного середовища до Фонду охорони навколишнього природного середовища (код 19050200) надійшло 0,14 грн. від Томашпільського відокремленого підрозділу Комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» як погашення боргу згідно листа ГУДПС у Вiннницькій області.
Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 73 283 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності (код 24062100).
В порівнянні з 2023 роком надходження грошових стягнень збільшились на 62 816 грн., або на 600,1 %.
Власних надходжень бюджетних установ (код 25000000) надійшло 10 499 466 грн., що становить 101,7 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 10 322 916 грн., з них:
- по надходженнях від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством (код 25010000) при плані на рік з урахуванням змін 3 179 265 грн. надійшло 3 244 670 грн., що становить 102,1 % виконання до уточненого річного плану, в тому числі:
плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (код 25010100) при плані на рік з урахуванням змін 2 675 264 грн. надійшло 2 693 559 грн. (100,7 % виконання до уточненого річного плану),
надходжень бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності (код 25010200) надійшло 128 838 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін,
плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (код 25010300) при плані на рік з урахуванням змін 375 163 грн. надійшло 414 110 грн. (110,4 % виконання до уточненого річного плану),
надходжень бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) (код 25010400) надійшло 8 163 грн.;
- по інших джерелах власних надходжень бюджетних установ (код 25020000) при плані на рік з урахуванням змін 7 143 651 грн. надійшло 7 254 796 грн., що становить 101,6 % виконання до уточненого річного плану, а саме:
благодійних внесків, грантів та дарунків (код 25020100) при плані на рік з урахуванням змін 2 755 386 грн. надійшло 2 825 141 грн., що становить 102,5 % виконання до уточненого плану на рік,
надходжень, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб (код 25020200) надійшло 4 429 656 грн. при плані на рік з урахуванням змін 4 388 265 грн., що становить 100,9 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року надходження власних надходжень бюджетних установ збільшились на 1 441 204 грн., або на 15,9 %, зокрема:
за рахунок надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством надходження збільшились на 683 609 грн., або на 26,7 % (надходження плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю збільшились на 414 603 грн., або на 18,2 %, надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності збільшились на 128 838 грн., надходження плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» збільшились на 145 744 грн., або на 54,3 %, проте надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) зменшились на 5 576 грн., або на 40,6 %),
за рахунок інших джерел власних надходжень бюджетних установ надходження збільшились на 757 594 грн., або на 11,7 % (надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб збільшились на 2 215 270 грн., або на 100,0 %, проте надходження благодійних внесків, грантів та дарунків зменшились на 1 457 675 грн., або на 34,0 %).
Коштів від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності (код 31030000) надійшло 1 131 420 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року збільшились на 894 944 грн., або на 378,5 %.
До бюджету громади надійшло 92 972 грн. коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим (код 33010100), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями 2023 року фактичні надходження 2024 року зменшились на 822 450 грн., або на 89,8 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 3 692 311 грн. міжбюджетних трансфертів, що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на рік, в тому числі:
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (код 41033300) надійшло 1 897 400 грн., що становить 100,0 виконання до уточненого плану на рік,
субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (код 41051100) надійшло 1 794 911 грн. (на закупівлю мультимедійного обладнання (видатки розвитку) – 1 068 111 грн., на закупівлю засобів навчання та комп’ютерного обладнання для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України» (видатки розвитку) – 726 800 грн.), що становить 100,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 2024 рік по доходах спеціального фонду з урахуванням міжбюджетних трансфертів (субвенцій) виконано на 102,2 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані 15 277 619 грн., надійшло 15 615 666 грн.).
На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади протягом 2024 року спрямовано 257 446 963 грн., що становить 98,9 % виконання уточненого плану на рік (260 433 642 грн.).
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на 32 014 645 грн., або на 14,2 %.
Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій розпорядників коштів бюджету територіальної громади. Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.
На „Державне управління” з бюджету громади використано 37 522 005 грн., при уточненому призначенні на звітний період 37 703 511 грн., що становить 99,5 % виконання, з них:
на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано – 31 719 631 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 1 742 077 грн.
На КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 30 614 130 грн., при планових показниках на звітний період 30 712 473 грн., що становить 99,7 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 4 801 129 грн., або 18,6 %.
На КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” використано 6 448 875 грн., при планових показниках на звітний період 6 532 038 грн., що становить 98,7 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 1 033 430 грн., або на 19,1 %.
Відповідно до «Програми щодо порядку зберігання архівних документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян та діяльності комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» на 2021 – 2025 роки» на утримання Комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» за КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” використано 459 000 грн., що становить 100 % виконання до уточненого призначення на звітний період.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 84 917 грн., або на 22,7 %.
З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Освіта” використано 152 519 419 грн., при уточненому призначенні на звітний період 154 668 957 грн., що становить 98,6 % виконання, з них:
на оплату праці з нарахуваннями спрямовано – 127 803 307 грн.,
на продукти харчування – 4 443 494 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 13 777 121 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 19 538 595 грн., або на 14,7 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 35 закладів освіти, в тому числі: 8 ліцеїв, 7 гімназій, 15 дошкільних закладів освіти, Будинок дитячої творчості, Дитяча музична школа, Централізована бухгалтерія, Група по централізованому господарському обслуговуванню, Інклюзивно - ресурсний центр.
За звітний період фінансування по галузі „Освіта” проведено по:
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 23 779 464 грн.;
КТПКВКМБ 1021 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 43 435 742 грн.;
КТПКВКМБ 1031 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 71 658 400 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” - 4 518 118 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами” - 2 853 133 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” - 4 015 027 грн.;
КТПКВКМБ 1142 „Інші програми та заходи у сфері освіти” - 5 430 гн.,
КТПКВКМБ 1150 „Забезпечення діяльності інклюзивно - ресурсних центрів” - 1 572 558 грн. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 47 708 грн., за рахунок освітньої субвенції – 1 524 850 грн.);
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” - 118 400 грн.;
КТПКВКМБ 1210 „Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду” - 39 628 грн.;
КТПКВКМБ 1403 „Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” - 523 520 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету громади використано 11 813 855 грн., при уточненому призначенні 12 091 751 грн., що становить 97,7 % виконання.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки збільшились на 1 453 495 грн., або на 14,0 %.
За звітний період по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки:
за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 5 318 512 грн. по КНП «Томашпільська ЦРЛ» на виконання „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, „Програми розвитку та підтримки комунального некомерційного підприємства «Томашпільська ЦРЛ» на 2024-2027 роки”, при уточненому призначенні 5 397 961 грн., що становить 98,5 % виконання;
за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” – 6 438 343 грн. по КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради на виконання „Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги на території Томашпільської селищної ради на 2024-2027 рр.” при уточненому призначенні 6 636 790 грн., що становить 97,0 % виконання;
за КТПКВКМБ 2152 „Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я” – 57 000 грн. на виконання „Програми забезпечення житлом лікарів Томашпільської територіальної громади на 2022-2024 роки” що становить 100 % виконання до уточненого призначення звітного періоду.
На „Соціальний захист та соціальне забезпечення” з бюджету громади використано 15 915 677 грн., при уточненому призначенні на звітний період 16 015 641 грн., що становить 99,4 % виконання, з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 9 270 837 грн.,
на продукти харчування 205 873 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 74 461 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на 2 723 943 грн., або на 20,6 %.
За звітний період видатки на „Соціальний захист та соціальне забезпечення” проведено по:
КТПКВКМБ 3032 „Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” - 9 540 грн., на виконання „Програми відшкодування витрат з оплати телекомунікаційних послуг пільговій категорії громадян Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” – 149 992 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 740 859 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3210 „Організація та проведення громадських робіт” - 28 669 грн., на виконання „Програми розвитку житлово-комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021-2024 роки”;
КПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 9 895 363 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік” та „Програми «Соціальне таксі» на 2024 рік”.
КУ «Центр надання соціальних послуг» надано 54 382 соціальні послуги 7 182 особам.
Відділенням соціальної допомоги вдома надано 46 812 послуг, охоплено 249 осіб.
Відділенням соціальних служб соціальними послугами охоплено 205 осіб, в тому числі 57 сімей, що перебуває в СЖО. В них 91 дорослих та 114 дітей. Здійснено 239 відвідувань сімей, що перебувають на обліку, надано 239 соціальних послуг.
Послугами охоплено 192 військовослужбовців та членів їх родин, всього надано 350 послуг.
Відділенням стаціонарного догляду для постійного або тимчасового перебування соціальну послугу було надано 48 особам з них 12 ВПО:
- на платній основі – 18 осіб;
- з інших громад – 6 осіб;
- за рахунок 75% пенсійних відрахувань – 22 особи.
Працював «Банк одягу та речей» та гуманітарний штаб, послугою якого скористалось 6 186 осіб та роздано 10 006,0 кг продукції та одягу.
Працював пункт прокату засобів реабілітації, яким скористалося 52 особи.
Службою «Соціальне таксі» скористалось 250 осіб, отримано 695 послуг.
КПКВКМБ 3242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 5 091 253 грн., з них:
343 000 грн. - відповідно до „Програми по наданню допомоги хворим хронічною нирковою недостатністю, які проживають на території Томашпільської селищної ради та отримують програмний гемодіаліз на 2024 рік”;
4 652 253 грн. - на виконання заходів „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, з них:
42 000 грн. - одноразова допомога вдовам померлих, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою,
110 200 грн. - грошова допомога членам сімей загиблих (померлих) учасників АТО/ООС, ветеранів війни, Захисників і Захисниць України для компенсації за пільговий проїзд,
2 097 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування,
115 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання,
1 585 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування військовослужбовцям,
230 000 грн. – надання одноразової грошової допомоги на надзвичайні ситуації,
113 053 грн. - оплата ритуальних послуг по похованню,
360 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання військовослужбовцям;
96 000 грн. - надання продуктових наборів членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України на виконання „Комплексної програми підтримки учасників бойових дій, ветеранів війни, Захисників і Захисниць України та членів сімей загиблих Захисників і Захисниць України — мешканців Томашпільської територіальної громади на 2023 – 2025 роки”.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 8 812 295 грн. до планових показників на звітний період 8 938 286 грн., що становить 98,6 % виконання, з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 7 435 113 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 401 804 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на 958 102 грн., або на 12,2 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 2 заклади культури, в тому числі: 1 - КП «Публічна бібліотека» з філіями (23 од.) та 1 - Комунальний заклад Центр культури та дозвілля з філіями (20 од.).
За звітний період з бюджету громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” – 3 382 762 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 4 690 492 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” - 739 041 грн. відповідно до „Програми проведення культурно-освітніх заходів Томашпільської селищної ради на 2024 рік”.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 3 195 105 грн., що становить 99,0 % виконання до планових показників на звітний період 3 227 863 грн., з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 2 496 913 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 435 726 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на 511 355 грн., або на 19,1 %.
За звітний період з бюджету громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 5011 „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту” – 138 923 грн. відповідно до „Програми розвитку фізичної культури і спорту у Томашпільській громаді на 2021-2025 роки”;
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” - 2 910 705 грн;
КТПКВКМБ 5049 Виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» - 145 477 грн.
Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади протягом 2024 року використано 192 256 352 грн., що становить 98,6 % до планових показників звітного періоду в сумі 194 942 497 грн., з них:
на заробітну плату з нарахуваннями – 147 006 170 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 14 689 112 грн.
На „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади протягом 2024 року використано 21 624 257 грн., що становить 99,9 % виконання до планових показників на звітний період 21 643 869 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки зменшились на - 3 086 374 грн., або на 12,5 %.
З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Житлово - комунальне господарство” проведено видатки по:
КПКВКМБ 0116030 „Організація благоустрою населених пунктів” – 17 938 294 грн., на виконання „Програми розвитку житлово-комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021-2024 роки” (організація благоустрою населених пунктів – 1 025 056 грн., вуличне освітлення – 712 238 грн., забезпечення функціонування Томашпільського КП – 16 201 000 грн.);
КПКВКМБ 0116071 „Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на теплову енергію, у тому числі її виробництво, транспортування та постачання, комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання)” – 1 716 360 грн., відповідно до „Програми відшкодування різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для споживачів Томашпільської територіальної громади в 2024 році”;
КПКВКМБ 0116090 „Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства” – 1 969 603 грн. відповідно до „Програми розвитку житлово - комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021 - 2024 роки” (забезпечення лізингових платежів по договорах фінансового лізингу).
На „Економічну діяльність” використано 2 185 598 грн. що становить 100,0 % виконання до планових показників на звітний період.
З бюджету громади на галузь „Економічна діяльність” проведено видатки по:
КПКВКМБ 0117130 „Здійснення заходів із землеустрою” – 109 100 грн. відповідно до «Програми забезпечення розроблення Комплексного плану просторового розвитку Томашпільської селищної територіальної громади Тульчинського району Вінницької області на 2024 - 2028 роки»;
КПКВКМБ 0617622 „ Реалізація програм і заходів в галузі туризму та курортів” – 37 460 грн. відповідно до «Програми розвитку туризму у Томашпільській громаді на 2024-2025 роки»;
КПКВКМБ 0117680 „Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування” – 103 470 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік»;
КПКВКМБ 0117693 „Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю” – 1 935 568 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік» (19 828 грн.- погашення заборгованості перед кредиторами КП "Томашпільська міжлікарняна аптека", 458 721 грн. - фінансування Комунального підприємства «Томашпільське інвестиційне агентство», 55 952 грн. - КП "Липівка" (на покриття заборгованості), 113 970 грн. - оплата послуг щодо співпраці з Агенцією Регіонального розвитку, 1 017 097 грн. - КП «Томашпільводоканал» (на покриття заборгованості), 270 000 грн. - Томашпільському комунальному підприємству на виконання Комплексної програми підтримки учасників бойових дій, ветеранів війни, Захисників і Захисниць України та членів сімей загиблих Захисників і Захисниць України — мешканців Томашпільської територіальної громади на 2023 – 2025 роки).
Протягом 2024 року з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади відповідно до „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки” на „Іншу діяльність”, а саме: „Інші заходи громадського порядку та безпеки” (КПКВКМБ 0118230) використано 99 470 грн., що становить 100 % до уточненого плану на звітний період.
За КПКВКМБ 3719000 „Міжбюджетні трансферти” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 3 759 281 грн., з них:
інші субвенції з місцевого бюджету
- на виконання „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік” - інші субвенції з місцевого бюджету 800 000 грн., (співфінансування обласної програми «Власний дім»), що становить 98,6 % виконання до планових показників на звітний період 810 991 грн.;
субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
- на виконання „Програми підтримки сил безпеки і оборони України Томашпільською селищною радою”, „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки”, „Програми поліпшення техногенної та пожежної безпеки на території Томашпільської територіальної громади матеріально-технічного забезпечення ДПРЧ-28 смт. Томашпіль ДПРЗ Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області на 2021 – 2025 роки” - 2 959 281 грн., що становить 98,0 % виконання до планових показників на звітний період 3 020 000 грн.
Проведені видатки з бюджету селищної територіальної громади за галузевою структурою характеризується наступними даними:
1. Освіта 59,24%
2. Державне управління 14,58%
3. Житлово-комунальне господарство 8,40%
4. Соціальний захист 6,18%
5. Охорона здоров’я 4,59%
6. Культура і мистецтво 3,42%
7. Міжбюджетні трансферти 1,46%
8. Фізична культура і спорт 1,24%
9. Економічна діяльність 0,85%
10. Інша діяльність 0,04 %
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 2024 рік:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 69,42%,
- оплата енергоносіїв (2270) – 6,66 %,
- використання товарів і послуг (2200) – 6,21 %,
- поточні трансферти (2600) – 14,69 %,
- соціальне забезпечення (2700) – 2,28 %.
- інші поточні видатки (2800) – 0,74 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 2023 рік:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 67,28 %,
- використання товарів і послуг (2200) – 8,41 %,
- оплата енергоносіїв (2270) – 8,09 %,
- поточні трансферти (2600) – 14,22 %,
- соціальне забезпечення (2700) – 1,77 %,
- інші поточні видатки (2800) – 0,23 %.
На видатки спеціального фонду з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади протягом 2024 року спрямовано 20 507 662 грн., що становить 87,6 % виконання до планових показників на рік (23 422 502 грн.), в тому числі:
КТПКВКМБ 0150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано - 705 252 грн.;
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 869 910 грн.;
КТПКВКМБ 1021 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 5 895 879 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” – 128 923 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами” – 157 860 грн.
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” – 129 384 грн.;
КТПКВКМБ 1151 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” – 137 110 грн.;
КТПКВКМБ 1181 „Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"” - 149 267 грн.;
КТПКВКМБ 1182 „Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам” – 1 343 400 грн.;
КТПКВКМБ 1291 „Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)” – 117 879 грн.;
КТПКВКМБ 1292 „Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)” – 1 068 111 грн.;
КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню”- 291 920 грн.;
КТПКВКМБ 3210 „Організація та проведення громадських робіт” – 639 100 грн.;
КТПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 3 023 984 грн.;
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” – 86 436 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 44 213 грн.;
КТПКВКМБ 6030 „Організація благоустрою населених пунктів” – 778 035 грн.;
КТПКВКМБ 7670 „Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання” – 2 959 000 грн., (поповнення статутного фонду "Томашпільводоканал", Томашпільське КП);
КТПКВКМБ 8330 „Інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” – 38 000 грн.
КТПКВКМБ 9800 „Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів” – 1 944 000 грн. на виконання „Програми підготовки територіальної оборони та місцевого населення до участі в русі національного спротиву на території Томашпільської селищної ради на 2022-2025 роки”, „Програми підтримки сил безпеки і оборони України Томашпільською селищною радою”, „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки", програми „Сприяння діяльності Управління Державної казначейської служби України у Томашпільському районі Вінницької області при казначейському обслуговуванні бюджетних коштів на 2024-2025 роки” що становить 87,0 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 2 234 000 грн.
Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади відсутня.
З бюджету Томашпільської громади на виконання завдань щодо відсічі збройної агресії, забезпечення недоторканності державного кордону та захисту держави, реалізації заходів територіальної оборони та захисту безпеки населення протягом звітного періоду спрямовано 7 995 752 грн., що становить 95,1 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 8 407 111 грн.
Начальник фінансового управління Наталія ЩЕРБАТА