Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 10 місяців 2024 року
За 10 місяців 2024 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 142 716 503 грн. доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 104,2 % виконання до уточненого плану на 10 місяців 136 935 795 грн. та 84,6 % виконання до уточненого плану на рік 168 714 028 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету збільшились на 32 165 977 грн., або на 29,1 %, а у співставних умовах (зарахування з 1 жовтня 2023 року надходжень податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами в повному обсязі до спеціального фонду Державного бюджету України) надходження збільшились на 37 223 688 грн., або на 35,3 %.
Основним дохідним джерелом бюджету громади є податок та збір на доходи фізичних осіб, який в структурі надходжень доходів загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 62,5 %.
Протягом звітного періоду надійшло 89 237 224 грн. податку та збору на доходи фізичних осіб при уточненому плані на 10 місяців 86 082 012 грн., що становить 103,7 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 81,5 % виконання до уточненого плану на рік 109 502 859 грн., в тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати надійшло 55 256 328 грн. при плані на 10 місяців з урахуванням змін 54 836 550 грн., що становить 100,8 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 76,9 % виконання до плану на рік 71 830 373 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надійшло 29 921 163 грн. при уточненому плані на 10 місяців 26 379 099 грн., що становить 113,4 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 104,0 % виконання до уточненого плану на рік 28 757 366 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування надійшло 421 093 грн., що становить 104,1 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та до уточненого плану на рік 404 390 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами надійшло 3 638 639 грн. при уточненому плані на 10 місяців 4 461 973 грн., що становить 81,5 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 42,8 % виконання до уточненого плану на рік 8 510 730 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб збільшились на 20 607 199 грн., або на 30,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 25 664 909 грн., або на 40,4 %, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати надходження збільшились на 8 630 409 грн., або на 18,5 %, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надходження збільшились на 13 804 077 грн., або на 85,6 %, по податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами надходження збільшились на 3 458 452 грн. Поряд з цим, надходження податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування зменшились на 228 029 грн., або на 35,1 %.
При уточненому плані на 10 місяців 180 166 грн. надійшло 180 167 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 96,4 % виконання до плану на рік 186 969 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 45 278 грн., або на 20,1 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло 193 767 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на 10 місяців 193 766 грн. та 64,7 % виконання до плану на рік 299 614 грн., а саме:
- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло 164 709 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 71,7 % виконання до плану на рік 229 784 грн.,
- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) надійшло 29 058 грн. при уточненому плані звітного періоду 29 057 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 41,6 % виконання до плану на рік 69 830 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів збільшились на 25 854 грн., або на 15,4 %, в тому числі: надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування збільшились на 34 650 грн., або на 26,6 %. Поряд з цим, надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) зменшились на 8 795 грн., або на 23,2 %.
Рентної плати за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення надійшло 27 526 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до уточненого плану на рік 27 519 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 10 632 грн., або на 62,9 %.
До бюджету громади протягом звітного періоду надійшло 2 354 635 грн. пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) та акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)) при уточненому плані звітного періоду 2 116 063 грн., що становить 111,3 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 104,8 % виконання до уточненого плану на рік 2 247 434 грн., а саме:
-пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)) при уточненому плані звітного періоду 305 809 грн. надійшло 314 461 грн., що становить 102,8 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 71,9 % виконання до плану на рік 437 180 грн.,
- пального (акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)) надійшло 2 040 174 грн., що становить 112,7 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та до уточненого плану на рік 1 810 254 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 1 057 833 грн., або на 81,6 %, в тому числі: по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) надходження збільшились на 30 464 грн., або на 10,7 %, по акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) надходження збільшились на 1 027 368 грн., або на 101,4 %.
При плані звітного періоду з урахуванням змін 1 702 815 грн. надійшло 1 840 680 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 108,1 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 102,2 % виконання до уточненого плану на рік 1 801 155 грн., а саме:
- акцизного податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України надійшло 1 004 755 грн., що становить 114,2 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та до плану на рік з урахуванням змін 880 075 грн.,
- акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) надійшло 835 925 грн. при уточненому плані звітного періоду 822 740 грн., що становить 101,6 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 90,8 % виконання до уточненого плану на рік 921 080 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 687 124 грн., або на 59,6 %, а саме, по акцизному податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України надходження збільшились на 481 932 грн., або на 92,2 %, по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) надходження збільшились на 205 192 грн., або на 32,5 %.
При уточненому плані звітного періоду 23 801 702 грн. надійшло 24 435 879 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 17,1 %, що становить 102,7 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 83,7 % виконання до уточненого плану на рік 29 208 979 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло 3 103 500 грн. при уточненому плані звітного періоду 3 010 170 грн., що становить 103,1 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 84,6 % виконання до уточненого плану на рік 3 667 149 грн., а саме:
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надійшло 412 321 грн., що становить 102,2 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та до плану на рік з урахуванням змін 403 381 грн.,
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 840 715 грн. при уточненому плані звітного періоду 846 877 грн., що становить 99,3 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 65,5 % виконання до плану на рік 1 284 380 грн.,
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 1 850 464 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 1 759 912 грн., що становить 105,1 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 93,5 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 1 979 388 грн.;
- плати за землю надійшло 21 292 796 грн. при уточненому плані звітного періоду 20 752 032 грн., що становить 102,6 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 83,5 % виконання до уточненого плану на рік 25 502 330 грн., а саме:
земельного податку з юридичних осіб надійшло 415 989 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 423 717 грн., що становить 98,2 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 95,8 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 434 300 грн.,
орендної плати з юридичних осіб надійшло 15 715 746 грн. при уточненому плані звітного періоду 15 576 348 грн., що становить 100,9 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 81,2 % виконання до уточненого плану на рік 19 348 200 грн.,
земельного податку з фізичних осіб надійшло 2 113 921 грн. при уточненому плані звітного періоду 1 972 337 грн., що становить 107,2 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 71,9 % виконання до плану на рік 2 940 200 грн.,
орендної плати з фізичних осіб надійшло 3 047 140 грн., що становить 109,6 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та до плану на рік з урахуванням змін 2 779 630 грн.;
- транспортного податку надійшло 39 583 грн., що становить 100,2 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та до уточненого плану на рік 39 500 грн., а саме:
транспортного податку з фізичних осіб надійшло 14 583 грн., що становить 100,6 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та до уточненого плану на рік 14 500 грн.,
транспортного податку з юридичних осіб надійшло 25 000 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та до плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно збільшились на 3 330 645 грн., або на 15,8 %, в тому числі:
- надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 121 238 грн., або на 4,1 %, зокрема, за рахунок податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надходження збільшились на 113 312 грн., або на 37,9 %, за рахунок податку сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надходження збільшились на 257 048 грн., або на 16,1 %. Поряд з цим, надходження податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості зменшились на 249 306 грн., або на 22,9 %,
- надходження плати за землю збільшились на 3 178 158 грн., або на 17,5 %, в тому числі, за рахунок земельного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 126 199 грн., або на 43,5 %, за рахунок орендної плати з юридичних осіб надходження збільшились на 1 731 720 грн., або на 12,4 %, за рахунок орендної плати з фізичних осіб надходження збільшились на 1 514 631 грн., або на 98,8 %. Поряд з цим, надходження земельного податку з фізичних осіб зменшились на 194 391 грн., або на 8,4 %,
- надходження транспортного податку збільшились на 31 250 грн., або на 375,0 %, в тому числі, за рахунок транспортного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 14 583 грн., за рахунок транспортного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 16 667 грн., або на 200,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 23 156 115 грн. єдиного податку (16,2 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 10 місяців 21 460 091 грн., що становить 107,9 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 99,5 % виконання до уточненого плану на рік 23 265 261 грн., в тому числі:
- єдиного податку з юридичних осіб надійшло 1 234 842 грн., що становить 145,3 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та до плану на рік 849 750 грн.,
- єдиного податку з фізичних осіб надійшло 12 506 703 грн., що становить 100,8 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін 12 406 588 грн. та 94,3 % виконання до уточненого плану на рік 13 266 266 грн.,
- єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду 8 203 753 грн. надійшло 9 414 569 грн., що становить 114,8 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та 102,9 % виконання до уточненого плану на рік 9 149 245 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 7 420 756 грн., або на 47,2 %, зокрема, за рахунок єдиного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 642 608 грн., або на 108,5 %, за рахунок єдиного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 5 719 058 грн., або на 84,3 %, за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 1 059 090 грн., або на 12,7 %.
За 10 місяців поточного року надійшло 111 758 грн. частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 90,6 % виконання до плану на рік 123 321 грн.
Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року зменшились на 58 012 грн., або на 34,2 %.
Протягом поточного року надійшло 9 860 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій, що становить 103,8 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та до уточненого плану на рік 9 498 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій зменшились на 7 350 грн., або на 42,7 %.
Штрафних санкцій, що застосовуються відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» надійшло 27 200 грн., що становить 100,3 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін 27 110 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження штрафних санкцій збільшились на 6 790 грн., або на 33,3 %.
Протягом звітного періоду надійшло 12 600 грн. плати за встановлення земельного сервітуту, за надання права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), для забудови (суперфіцій), що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 72,9 % виконання до плану на рік 17 290 грн.
До бюджету громади надійшло 1 068 742 грн. плати за надання адміністративних послуг, що становить 89,8 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін 1 190 113 грн. та 54,2 % виконання до плану на рік 1 972 321 грн., в тому числі:
- адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надійшло 29 490 грн., що становить 92,6 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін 31 853 грн. та 56,0 % виконання до плану на рік 52 643 грн.,
- плати за надання інших адміністративних послуг надійшло 243 205 грн., що становить 95,8 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін 253 780 грн. та 61,4 % виконання до плану на рік 396 084 грн.,
- адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надійшло 796 048 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 904 480 грн., що становить 88,0 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 52,2 % виконання до плану на рік 1 523 594 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання адміністративних послуг зменшились на 853 667 грн., або на 44,4 %, в тому числі, надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань зменшились на 5 710 грн., або на 16,2 %, надходження плати за надання інших адміністративних послуг зменшились на 551 038 грн., або на 69,4 %, надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зменшились на 296 920 грн., або на 27,2 %.
Надходжень від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надійшло до бюджету громади 3 355 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 44,9 % виконання до плану на рік 7 471 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності збільшились на 2 155 грн., або на 179,6 %.
Державного мита надійшло 41 206 грн., що становить 1 510,5 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та до плану на рік 2 728 грн., а саме:
- державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування надійшло 27 005 грн., що становить 2 348,3 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та до плану на рік 1 150 грн.,
- державного мита, не віднесеного до інших категорій надійшло 14 201 грн., що становить 899,9 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та до плану на рік 1 578 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 36 813 грн., або на 838,1 %, в тому числі: надходження державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування збільшились на 26 285 грн., надходження державного мита не віднесеного до інших категорій збільшились на 12 841 грн., або на 944,1 %. Поряд з цим, надходження державного мита, пов`язаного з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України зменшились на 2 312 грн., або на 100,0 %.
Інших надходжень (код 24060300) надійшло 15 789 грн., що становить 108,9 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін та до уточненого плану на рік 14 499 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень зменшились на 55 516 грн., або на 77,9 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 71 499 613 грн. міжбюджетних трансфертів, що становить 100,0 % виконання до плану на 10 місяців з урахуванням змін 71 523 654 грн. та 83,5 % виконання до уточненого плану на рік 85 611 945 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації) надійшло 8 571 900 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на звітний період та до плану на рік з урахуванням змін,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 59 440 500 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 81,3 % виконання до уточненого плану на рік 73 151 100 грн., а саме:
субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти надійшло 497 800 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 33,3 % виконання до уточненого плану на рік 1 492 700 грн.;
освітньої субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 58 942 700 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 82,3 % виконання до плану на рік 71 658 400 грн.,
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 3 487 213 грн., що становить 99,3 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін 3 511 254 грн. та 89,7 % виконання до уточненого плану на рік 3 888 945 грн., а саме:
субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 1 254 271 грн. (на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників інклюзивно - ресурсних центрів Вінницької області, які фінансуються з бюджетів територіальних громад), що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 82,3 % виконання до плану на рік 1 524 850 грн.;
субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 118 400 грн. (видатки споживання), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 1 343 400 грн. (на закупівлю засобів навчання та обладнання, комп’ютерного та мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі освіти (кабінети фізики, хімії, біології, географії, природничих наук) закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності, які здійснюють освітній процес відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі середньої освіти (базове предметне навчання) за очною, поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти (видатки розвитку)), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 39 628 грн. (видатки споживання – 34 623 грн., видатки розвитку – 5 005 грн.), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 606 803 грн. (для комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» з бюджету Вапнярської селищної територіальної громади – 123 871 грн., для комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» – 482 932 грн. (з бюджету Шпиківської селищної територіальної громади – 224 900 грн., з бюджету Крижопільської селищної територіальної громади – 176 716 грн., з бюджету Брацлавської селищної територіальної громади – 81 316 грн.), що становить 96,2 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін 630 844 грн. та 84,6 % виконання до плану на рік 717 190 грн.;
субвенції з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 124 711 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період з урахуванням змін та 85,7 % виконання до уточненого плану на рік 145 477 грн.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 10 місяців 2024 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 102,8 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін (при уточненому плані 208 459 449 грн., надійшло 214 216 117 грн.) та на 84,2 % виконання до уточненого плану на рік 254 325 973 грн.
До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін 11 482 792 грн. мобілізовано 9 172 573 грн. надходжень, що становить 79,9 % виконання до уточненого плану на 10 місяців та 79,7 % виконання до уточненого плану на рік 11 515 917 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів спеціального фонду бюджету збільшились на 1 520 812 грн., або на 19,9 %.
За 10 місяців поточного року надійшло 107 891 грн. екологічного податку, що становить 101,1 % виконання до плану на 10 місяців 106 750 грн. та 82,8 % виконання до плану на рік 130 370 грн., а саме:
- екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) надійшло 93 616 грн., що становить 100,1 % виконання до плану на 10 місяців 93 500 грн. та 84,2 % виконання до плану на рік 111 130 грн.,
- надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини надійшло 14 275 грн., що становить 107,7 % виконання до плану на 10 місяців 13 250 грн. та 74,2 % виконання до плану на рік 19 240 грн.
Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 8 511 грн., або на 8,6 %, а саме, по екологічному податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) надходження збільшились на 10 269 грн., або на 12,3 %. Поряд з цим, надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини зменшились на 1 758 грн., або на 11,0 %.
Інших зборів за забруднення навколишнього природного середовища до Фонду охорони навколишнього природного середовища надійшло 0,14 грн. від Томашпільського відокремленого підрозділу Комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» як погашення боргу згідно листа ГУДПС у Вiннницькій області.
Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 34 165 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 3 416,5 % виконання до плану на 10 місяців 1 000 грн. та 325,2 % виконання до плану на рік 10 505 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 23 698 грн., або на 226,4 %.
Власних надходжень бюджетних установ надійшло 7 806 125 грн., що становить 68,6 % виконання до затвердженого плану на рік з урахуванням змін 11 375 042 грн., з них:
- по надходженнях від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством при затверджених показниках на рік 5 916 300 грн. надійшло 2 308 562 грн., що становить 39,0 % виконання до річного плану, в тому числі:
плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю при плані на рік 5 600 060 грн. надійшло 2 029 271 грн. (36,2 % виконання до річного плану),
плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» при затвердженому плані на рік 316 240 грн. надійшло 271 128 грн. (85,7 % виконання до річного плану),
надходжень бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) надійшло 8 163 грн.;
- по інших джерелах власних надходжень бюджетних установ при плані на рік з урахуванням змін 5 458 742 грн. надійшло 5 497 562 грн., що становить 100,7 % виконання до уточненого річного плану а саме:
благодійних внесків, грантів та дарунків при плані на рік з урахуванням змін 2 173 842 грн. надійшло 2 181 244 грн., що становить 100,3 % виконання до уточненого плану на рік,
надходжень, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб надійшло 3 316 319 грн. при затвердженому плані на рік з урахуванням змін 3 284 900 грн., що становить 101,0 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ збільшились на 421 843 грн., або на 5,7 %, зокрема,
- за рахунок надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством надходження збільшились на 543 805 грн., або на 30,8 % (надходження плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю збільшились на 402 464 грн., або на 24,7 %, надходження плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» збільшились на 138 440 грн., або на 104,3 %, надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) збільшились на 2 902 грн., або на 55,2 %),
- поряд з цим, надходження інших джерел власних надходжень бюджетних установ зменшились на 121 962 грн., або на 2,2 % (надходження благодійних внесків, грантів та дарунків зменшились на 1 681 945 грн., або на 43,5 %, проте надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб збільшились на 1 559 983 грн., або на 88,8 %).
До бюджету громади надійшло 1 131 420 грн. коштів від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності та 92 972 грн. коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року фактичні надходження поточного року коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим зменшились на 64 660 грн., або на 41,0 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 1 794 911 грн. субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду (на закупівлю мультимедійного обладнання (видатки розвитку) – 1 068 111 грн., на закупівлю засобів навчання та комп’ютерного обладнання для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України» (видатки розвитку) – 726 800 грн.), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 10 місяців 2024 року по доходах спеціального фонду з урахуванням міжбюджетних трансфертів (субвенції) виконано на 82,6 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані 13 277 703 грн., надійшло 10 967 484 грн.) та на 82,4 % виконання до уточненого плану на рік 13 310 828 грн.
На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 10 місяців поточного року спрямовано 200 249 598 грн., що становить 77,2 % виконання уточненого плану на рік (259 387 694 грн.) та 91,1 % виконання плану на звітний період (219 813 662 грн.).
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на 26 434 930 грн., або на 15,2 %.
Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій розпорядників коштів бюджету територіальної громади. Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.
На „Державне управління” з бюджету громади використано 28 803 152 грн., при уточненому призначенні на звітний період 32 338 907 грн., що становить 89,1 % виконання, з них:
на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано – 25 448 644 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 1 147 194 грн.
На КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 23 205 808 грн., при планових показниках на звітний період 26 419 781 грн., що становить 87,8 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 3 111 917 грн., або 15,5 %.
На КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” використано 5 259 390 грн., при планових показниках на звітний період 5 532 306 грн., що становить 95,1 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 1 223 032 грн., або на 30,3 %.
Відповідно до «Програми щодо порядку зберігання архівних документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян та діяльності комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» на 2021 – 2025 роки» на утримання Комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» за КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” використано 337 954 грн., при уточненому призначенні на звітний період 386 820 грн., що становить 87,4 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 48 198 грн., або на 16,6 %.
З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Освіта” використано 121 574 617 грн., при уточненому призначенні на звітний період 128 620 071 грн., що становить 94,5 % виконання, з них:
на оплату праці з нарахуваннями спрямовано – 104 375 533 грн.,
на продукти харчування – 2 902 038 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 10 886 888 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 17 012 816 грн., або на 16,3 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 35 закладів освіти, в тому числі: 8 ліцеїв, 7 гімназій, 15 дошкільних закладів освіти, Будинок дитячої творчості, Дитяча музична школа, Централізована бухгалтерія, Група по централізованому господарському обслуговуванню, Інклюзивно - ресурсний центр.
За звітний період поточного року фінансування по галузі „Освіта” проведено по:
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 19 210 639 грн.;
КТПКВКМБ 1021 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 33 868 868 грн.;
КТПКВКМБ 1031 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 58 329 356 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” - 3 290 339 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами” - 2 384 921 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” - 3 159 972 грн.;
КТПКВКМБ 1150 „Забезпечення діяльності інклюзивно - ресурсних центрів” - 1 228 906 грн. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 36 900 грн., за рахунок освітньої субвенції – 1 192 006 грн.);
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” - 66 995 грн.;
КТПКВКМБ 1210 „Надання освіти за рахунок залишку коштів за субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами на кінець бюджетного періоду” - 34 623 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету громади використано 8 167 819 грн., при уточненому призначенні 9 661 366 грн., що становить 84,5 % виконання.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки збільшились на 643 778 грн., або на 8,6 %.
За звітний період поточного року по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки:
за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 3 212 939 грн. по КНП «Томашпільська ЦРЛ» на виконання „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, „Програми розвитку та підтримки комунального некомерційного підприємства «Томашпільська ЦРЛ» на 2024-2027 роки”, при уточненому призначенні 4 144 235 грн., що становить 77,5 % виконання;
за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” – 4 918 880 грн. по КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради на виконання „Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги на території Томашпільської селищної ради на 2024-2027 рр.” при уточненому призначенні 5 469 131 грн., що становить 89,9 % виконання;
за КТПКВКМБ 2152 „Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я” – 36 000 грн. на виконання „Програми забезпечення житлом лікарів Томашпільської територіальної громади на 2022-2024 роки” при уточненому призначенні 48 000 грн., що становить 75,0 % виконання.
На „Соціальний захист та соціальне забезпечення” з бюджету громади використано 12 419 303 грн., при уточненому призначенні на звітний період поточного року 13 482 783 грн., що становить 92,1 % виконання, з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 7 576 946 грн.,
на продукти харчування 193 611 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 52 399 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на 2 736 489 грн., або на 28,3 %.
За звітний період видатки на „Соціальний захист та соціальне забезпечення” проведено по:
КТПКВКМБ 3032 „Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” - 7 398 грн., на виконання „Програми відшкодування витрат з оплати телекомунікаційних послуг пільговій категорії громадян Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” – 108 514 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 575 007 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 7 967 183 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік” та „Програми «Соціальне таксі» на 2024 рік”.
КУ «Центр надання соціальних послуг» надано 22 914 соціальних послуг 6 395 особам.
Відділенням соціальної допомоги вдома надано 15 880 послуг, охоплено 247 осіб.
Відділенням соціальних служб соціальними послугами охоплено 3 127 осіб та надано 6 141 соціальну послугу. Працював «Банк одягу та речей» послугою якого скористалось 2 934 особи.
Всього на обліку у відділені 53 сім’ї, що перебуває в СЖО. В них 85 дорослих та 108 дітей (всього 193 особи). Здійснено 208 відвідувань сімей, що перебувають на обліку.
Послугами охоплено 148 військовослужбовців та членів їх родин, всього надано 296 послуг.
Відділенням стаціонарного догляду для постійного або тимчасового перебування соціальну послугу було надано 46 особам з них 12 ВПО:
- на платній основі – 18 осіб;
- з інших громад – 6 осіб;
- за рахунок 75% пенсійних відрахувань – 20 осіб.
Гуманітарним штабом опрацьовано 347 звернень та роздано 2 367,0 кг продукції.
Службою «Соціальне таксі» скористалось 182 особи, отримано 551 послугу.
КПКВКМБ 3242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 3 732 705 грн., з них:
287 000 грн. - відповідно до „Програми по наданню допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю, які проживають на території громади та отримують програмний гемодіаліз на 2024 рік”;
3 349 705 грн. - на виконання заходів „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, з них:
1 448 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування,
95 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання,
1 290 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування військовослужбовцям,
130 000 грн. – надання одноразової грошової допомоги на надзвичайні ситуації,
86 705 грн. - оплата ритуальних послуг по похованню,
300 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання військовослужбовцям;
96 000 грн. - надання продуктових наборів членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України на виконання „Комплексної програми підтримки учасників бойових дій, ветеранів війни, Захисників і Захисниць України та членів сімей загиблих Захисників і Захисниць України — мешканців Томашпільської територіальної громади на 2023 – 2025 роки”.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 6 976 954 грн. до планових показників на звітний період поточного року 7 825 365 грн., що становить 89,2 % виконання, з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 6 053 429 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 296 386 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на 884 425 грн., або на 14,5 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 2 заклади культури, в тому числі: 1 - КП «Публічна бібліотека» з філіями (23 од.) та 1 - Комунальний заклад Центр культури та дозвілля з філіями (20 од.).
За звітний період поточного року з бюджету громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” – 2 828 805 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 3 693 771 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” - 454 377 грн. відповідно до „Програми проведення культурно-освітніх заходів Томашпільської селищної ради на 2024 рік”.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 2 534 509 грн., що становить 83,4 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 3 040 708 грн., з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 1 979 439 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 419 318 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на 432 236 грн., або на 20,6 %.
За звітний період поточного року з бюджету громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 5011 „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту” – 76 943 грн. відповідно до „Програми розвитку фізичної культури і спорту у Томашпільській громаді на 2021-2025 роки”;
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” - 2 343 228 грн;
КТПКВКМБ 5049 Виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» - 114 338 грн.
Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за десять місяців поточного року використано 151 673 201 грн., що становить 93,3 % до планових показників звітного періоду в сумі 162 630 293 грн., з них:
на заробітну плату з нарахуваннями – 119 985 347 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 11 654 991 грн.
На „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за звітний період поточного року використано 16 161 707 грн., що становить 85,1 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 19 001 110 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки зменшились на - 2 093 776 грн., або на 11,5 %.
З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Житлово - комунальне господарство” проведено видатки по:
КПКВКМБ 0116030 „Організація благоустрою населених пунктів” – 13 560 442 грн., на виконання „Програми розвитку житлово-комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021-2024 роки” (організація благоустрою населених пунктів – 585 436 грн., вуличне освітлення – 515 140 грн., забезпечення функціонування Томашпільського КП – 12 459 866 грн.);
КПКВКМБ 0116071 „Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на теплову енергію, у тому числі її виробництво, транспортування та постачання, комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання)” – 935 500 грн., відповідно до „Програми відшкодування різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для споживачів Томашпільської територіальної громади в 2024 році”;
КПКВКМБ 0116090 „Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства” – 1 665 764 грн. відповідно до „Програми розвитку житлово - комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021 - 2024 роки” (забезпечення лізингових платежів по договорах фінансового лізингу).
На „Економічну діяльність” використано 654 338 грн. що становить 28,4 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 2 301 038 грн.
З бюджету громади на галузь „Економічна діяльність” проведено видатки по:
КПКВКМБ 0117130 „Здійснення заходів із землеустрою” – 104 100 грн. відповідно до «Програми забезпечення розроблення Комплексного плану просторового розвитку Томашпільської селищної територіальної громади Тульчинського району Вінницької області на 2024 - 2028 роки»;
КПКВКМБ 0117680 „Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування” – 76 920 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік»;
КПКВКМБ 0117693 „Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю” – 473 318 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік» (фінансування Комунального підприємства «Томашпільське інвестиційне агентство», оплата послуг щодо співпраці з Агенцією Регіонального розвитку).
За 10 місяців поточного року з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади відповідно до „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки” на „Іншу діяльність”, а саме: „Інші заходи громадського порядку та безпеки” (КПКВКМБ 0118230) використано 37 200 грн., що становить 37,2 % до уточненого плану на звітний період поточного року – 100 000 грн.
За КПКВКМБ 3719000 „Міжбюджетні трансферти” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 2 920 000 грн., з них:
інші субвенції з місцевого бюджету
- на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік” - інші субвенції з місцевого бюджету 300 000 грн., (співфінансування обласної програми «Власний дім»), що становить 37,0 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 810 991 грн.;
субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
- на виконання „Програми підтримки сил безпеки і оборони України Томашпільською селищною радою”, „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки” - 2 620 000 грн., що становить 100 % виконання до планових показників на звітний період поточного року.
Проведені видатки з бюджету селищної територіальної громади за галузевою структурою характеризується наступними даними:
1. Освіта 60,71 %
2. Державне управління 14,38 %
3. Житлово-комунальне господарство 8,07 %
4. Соціальний захист 6,20 %
5. Охорона здоров’я 4,08 %
6. Культура і мистецтво 3,48 %
7. Фізична культура і спорт 1,27 %
8. Міжбюджетні трансферти 1,46 %
9. Економічна діяльність 0,33 %
10. Інша діяльність 0,02 %
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 10 місяців поточного року:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 72,63 %,
- оплата енергоносіїв (2270) – 6,65 %,
- використання товарів і послуг (2200) – 5,01 %,
- поточні трансферти (2600) – 13,46 %,
- соціальне забезпечення (2700) – 2,15 %.
- інші поточні видатки (2800) – 0,10 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 10 місяців минулого року:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 69,16 %,
- використання товарів і послуг (2200) – 7,18 %,
- оплата енергоносіїв (2270) – 8,70 %,
- поточні трансферти (2600) – 12,95 %,
- соціальне забезпечення (2700) – 1,73%,
- інші поточні видатки (2800) – 0,28 %.
На видатки спеціального фонду з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 10 місяців поточного року спрямовано 12 745 704 грн., що становить 59,9 % виконання до планових показників на рік (21 292 686 грн.), в тому числі:
КТПКВКМБ 0150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано - 635 302 грн.;
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 594 031 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” – 65 140 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами” – 117 761 грн.
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” – 88 988 грн.;
КТПКВКМБ 1151 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” – 62 485 грн.;
КТПКВКМБ 1292 „Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)” – 1 068 111 грн.;
КТПКВКМБ 3210 „Організація та проведення громадських робіт” – 496 483 грн.;
КТПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 2 345 860 грн.;
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” – 83 739 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 42 153 грн.;
КТПКВКМБ 6030 „Організація благоустрою населених пунктів” – 171 015 грн.,
КТПКВКМБ 7670 „Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання” – 550 000 грн., (поповнення статутного фонду "Томашпільводоканал", Томашпільське КП).
КТПКВКМБ 9800 „Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів” – 1 990 000 грн. на виконання „Програми підготовки територіальної оборони та місцевого населення до участі в русі національного спротиву на території Томашпільської селищної ради на 2022-2025 роки”, „Програми підтримки сил безпеки і оборони України Томашпільською селищною радою”, „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки", що становить 90,9 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 2 190 000 грн.
Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади відсутня.
З бюджету Томашпільської громади на виконання завдань щодо відсічі збройної агресії, забезпечення недоторканності державного кордону та захисту держави, реалізації заходів територіальної оборони та захисту безпеки населення протягом звітного періоду спрямовано 6 106 000 грн., що становить 82,3 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 7 417 551 грн.
Начальник фінансового управління Наталія ЩЕРБАТА