Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 8 місяців 2024 року
За 8 місяців 2024 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 99 177 629 грн. доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 101,2 % виконання до уточненого плану на 8 місяців 97 970 193 грн. та 59,2 % виконання до уточненого плану на рік 167 554 028 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету збільшились на 21 463 926 грн., або на 27,6 %, а у співставних умовах (зарахування з 1 жовтня 2023 року надходжень податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами в повному обсязі до спеціального фонду Державного бюджету України) надходження збільшились на 16 382 964 грн., або на 37,4 %.
Основним дохідним джерелом бюджету громади є податок та збір на доходи фізичних осіб, який в структурі надходжень доходів загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 60,7 %. Протягом звітного періоду надійшло 60 227 075 грн. податку та збору на доходи фізичних осіб при уточненому плані на 8 місяців 59 721 431 грн., що становить 100,8 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 55,4 % виконання до уточненого плану на рік 108 620 359 грн., в тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати надійшло 42 980 533 грн. при плані на 8 місяців з урахуванням змін 42 783 706 грн., що становить 100,5 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 59,8 % виконання до плану на рік 71 830 373 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надійшло 14 184 985 грн. при уточненому плані на 8 місяців 13 156 497 грн., що становить 107,8 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 50,9 % виконання до уточненого плану на рік 27 874 866 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування надійшло 322 966 грн. при уточненому плані на 8 місяців 319 498 грн., що становить 101,1 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 79,9 % виконання до уточненого плану на рік 404 390 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами надійшло 2 738 591 грн. при уточненому плані на 8 місяців 3 461 730 грн., що становить 79,1 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 32,2 % виконання до уточненого плану на рік 8 510 730 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб збільшились на 12 259 863 грн., або на 25,6 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 16 382 964 грн., або на 37,4 %, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати надходження збільшились на 6 458 261 грн., або на 17,7 %, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надходження збільшились на 7 472 613 грн., або на 111,3 %, по податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами надходження збільшились на 2 738 591 грн. Поряд з цим, надходження податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування зменшились на 286 500 грн., або на 47,0 %.
Податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності надійшло 180 112 грн., що становить 96,3 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та до плану на рік 186 969 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 45 333 грн., або на 20,1 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло 193 767 грн., що становить 82,9 % виконання до уточненого плану на 8 місяців 233 705 грн. та 64,7 % виконання до плану на рік 299 614 грн., а саме:
- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло 164 709 грн., що становить 84,6 % виконання до уточненого плану на 8 місяців 194 636 грн. та 71,7 % виконання до плану на рік 229 784 грн.,
- рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) надійшло 29 058 грн. при уточненому плані звітного періоду 39 069 грн., що становить 74,4 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 41,6 % виконання до плану на рік 69 830 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів збільшились на 25 854 грн., або на 15,4 %, в тому числі: надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування збільшились на 34 650 грн., або на 26,6 %. Поряд з цим, надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) зменшились на 8 795 грн., або на 23,2 %.
Рентної плати за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення надійшло 27 472 грн., що становить 126,3 % виконання до уточненого плану звітного періоду 21 759 грн. та 105,8 % виконання до уточненого плану на рік 25 974 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 10 487 грн., або на 61,7 %.
До бюджету громади протягом звітного періоду надійшло 1 631 250 грн. пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) та акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)) при уточненому плані звітного періоду 1 494 558 грн., що становить 109,1 виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 74,1 % виконання до уточненого плану на рік 2 200 934 грн., а саме:
-пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)) при уточненому плані звітного періоду 238 977 грн. надійшло 235 028 грн., що становить 98,3 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 53,8 % виконання до плану на рік 437 180 грн.,
- пального (акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)) при плані звітного періоду з урахуванням змін 1 255 581 грн. надійшло 1 396 222 грн., що становить 111,2 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 79,2 % виконання до уточненого плану на рік 1 763 754 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 711 482 грн., або на 77,4 %, в тому числі: по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) надходження збільшились на 50 339 грн., або на 27,3 %, по акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) надходження збільшились на 661 144 грн., або на 89,9 %.
При плані звітного періоду з урахуванням змін 1 242 786 грн. надійшло 1 372 777 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 110,5 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 78,6 % виконання до уточненого плану на рік 1 747 000 грн., а саме:
- акцизного податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України надійшло 721 953 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 628 416 грн., що становить 114,9 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 87,4 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 825 920 грн.,
- акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) надійшло 650 824 грн. при уточненому плані звітного періоду 614 370 грн., що становить 105,9 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 70,7 % виконання до уточненого плану на рік 921 080 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 498 305 грн., або на 57,0 %, а саме, по акцизному податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України надходження збільшились на 322 756 грн., або на 80,9 %, по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) надходження збільшились на 175 548 грн., або на 36,9 %.
При уточненому плані звітного періоду 18 924 520 грн. надійшло 18 684 419 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 18,8 %, що становить 98,7 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 64,3 % виконання до уточненого плану на рік 29 067 079 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло 2 331 200 грн. при уточненому плані звітного періоду 2 291 404 грн., що становить 101,7 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 64,0 % виконання до уточненого плану на рік 3 642 949 грн., а саме:
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надійшло 331 659 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 295 447 грн., що становить 112,3 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 87,5 % виконання до плану на рік 379 181 грн.,
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 617 931 грн. при уточненому плані звітного періоду 612 551 грн., що становить 100,9 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 48,1 % виконання до плану на рік 1 284 380 грн.,
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 1 381 610 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 1 383 406 грн., що становить 99,9 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 69,8 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 1 979 388 грн.;
- плати за землю надійшло 16 328 219 грн. при уточненому плані звітного періоду 16 608 116 грн., що становить 98,3 виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 64,3 виконання до уточненого плану на рік 25 399 130 грн., а саме:
земельного податку з юридичних осіб надійшло 338 132 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 327 839 грн., що становить 103,1 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 77,9 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 434 300 грн.,
орендної плати з юридичних осіб надійшло 12 481 167 грн. при уточненому плані звітного періоду 12 525 132 грн., що становить 99,6 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 64,5 % виконання до уточненого плану на рік 19 348 200 грн.,
земельного податку з фізичних осіб надійшло 808 160 грн. при уточненому плані звітного періоду 1 158 892 грн., що становить 69,7 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 27,5 % виконання до плану на рік 2 940 200 грн.,
орендної плати з фізичних осіб надійшло 2 700 761 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 2 596 253 грн., що становить 104,0 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 100,9 % виконання до плану на рік з урахуванням змін 2 676 430 грн.;
- транспортного податку надійшло 25 000 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та до плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно збільшились на 2 627 226 грн., або на 16,4 %, в тому числі:
надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 114 761 грн., або на 5,2 %, зокрема, за рахунок податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надходження збільшились на 94 991 грн., або на 40,0 %, за рахунок податку сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надходження збільшились на 175 930 грн., або на 14,6 %. Поряд з цим, надходження податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості зменшились на 156 343 грн., або на 20,2 %,
надходження плати за землю збільшились на 2 487 465 грн., або на 18,0 %, в тому числі, за рахунок земельного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 114 860 грн., або на 51,4 %, за рахунок орендної плати з юридичних осіб надходження збільшились на 1 179 319 грн., або на 10,4 %, за рахунок орендної плати з фізичних осіб надходження збільшились на 1 473 258 грн., або на 120,0 %, поряд з цим, надходження земельного податку з фізичних осіб зменшились на 279 971 грн., або на 25,7 %,
надходження транспортного податку збільшились на 25 000 грн.
Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 15 846 717 грн. єдиного податку (16,0 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 8 місяців 15 032 160 грн., що становить 105,4 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 68,2 % виконання до уточненого плану на рік 23 244 361 грн., в тому числі:
- єдиного податку з юридичних осіб надійшло 813 816 грн., що становить 124,6 % виконання до уточненого плану на 8 місяців 653 064 грн. та 95,8 % виконання до плану на рік 849 750 грн.,
- єдиного податку з фізичних осіб надійшло 10 221 769 грн., що становить 106,3 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін 9 618 387 грн. та 77,2 % виконання до уточненого плану на рік 13 245 366 грн.,
- єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду 4 760 709 грн. надійшло 4 811 133 грн., що становить 101,1 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 52,6 % виконання до уточненого плану на рік 9 149 245 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 6 271 293 грн., або на 65,5 %, зокрема, за рахунок єдиного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 498 781 грн., або на 158,3 %, за рахунок єдиного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 5 357 808 грн., або на 110,2 %, за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 414 704 грн., або на 9,4 %.
За 8 місяців поточного року надійшло 111 455 грн. частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, що становить 90,4 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та до плану на рік 123 321 грн.
Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року зменшились на 56 181 грн., або на 33,5 %.
Протягом поточного року надійшло 2 720 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій при плані звітного періоду 1 552 грн., що становить 175,3 % виконання до плану на 8 місяців та 36,8 % виконання до плану на рік 7 398 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій зменшились на 14 150 грн., або на 83,9 %.
Штрафних санкцій, що застосовуються відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» надійшло 27 200 грн., що становить 182,6 % виконання до уточненого плану звітного періоду 14 898 грн. та 133,3 % виконання до плану на рік 20 410 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження штрафних санкцій збільшились на 13 590 грн., або на 99,9 %.
Протягом звітного періоду надійшло 10 080 грн. плати за встановлення земельного сервітуту, за надання права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), для забудови (суперфіцій), що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 58,3 % виконання до плану на рік 17 290 грн.
До бюджету громади надійшло 816 839 грн. плати за надання адміністративних послуг, що становить 86,0 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін 949 868 грн. та 41,4 % виконання до плану на рік 1 972 321 грн., в тому числі:
- адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надійшло 21 690 грн., що становить 81,3 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін 26 667 грн. та 41,2 % виконання до плану на рік 52 643 грн.,
- плати за надання інших адміністративних послуг надійшло 141 836 грн., що становить 106,1 % виконання до плану на 8 місяців 133 742 грн. та 35,8 % виконання до плану на рік 396 084 грн.,
- адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надійшло 653 313 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін 789 459 грн., що становить 82,8 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 42,9 % виконання до плану на рік 1 523 594 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання адміністративних послуг зменшились на 829 915 грн., або на 50,4 %, в тому числі, надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань зменшились на 7 570 грн., або на 25,9 %, надходження плати за надання інших адміністративних послуг зменшились на 533 693 грн., або на 79,0 %, надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зменшились на 288 653 грн., або на 30,6 %.
Державного мита при уточненому плані звітного періоду 1 787 грн. надійшло 32 646 грн., що становить 1 826,9 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та 1 196,7 % виконання до плану на рік 2 728 грн., а саме:
- державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування надійшло 18 650 грн., що становить 2 328,3 % виконання до плану на 8 місяців 801 грн. та 1 621,7 % виконання до плану на рік 1 150 грн.,
- державного мита, не віднесеного до інших категорій надійшло 13 996 грн., що становить 1 419,5 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін 986 грн. та 886,9 % виконання до плану на рік 1 578 грн.
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 28 921 грн., або на 776,3 %, в тому числі: надходження державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування збільшились на 18 077 грн., або на 3 155,3 %, надходження державного мита не віднесеного до інших категорій збільшились на 12 781 грн., або на 1 052,4 %, надходження державного мита, пов`язаного з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України зменшились на 1 938 грн., або на 100,0 %.
Інших надходжень (код 24060300) надійшло 13 101 грн., що становить 121,3 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін та до уточненого плану на рік 10 799 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень зменшились на 37 516 грн., або на 74,1 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 56 611 418 грн. офіційних трансфертів, що становить 100,0 % виконання до плану на 8 місяців з урахуванням змін 56 619 543 грн. та 68,4 % виконання до уточненого плану на рік 82 775 845 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації) надійшло 8 571 900 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на звітний період та до плану на рік з урахуванням змін,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам) надійшло 46 273 300 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 64,6 % виконання до плану на рік 71 658 400 грн.,
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 1 766 218 грн., що становить 99,5 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін 1 774 343 грн. та 69,4 % виконання до уточненого плану на рік 2 545 545 грн., а саме:
субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 984 672 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 64,6 % виконання до плану на рік 1 524 850 грн.;
субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 118 400 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 39 628 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 530 106 грн., що становить 98,5 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін 538 231 грн. та 73,9 % виконання до плану на рік 717 190 грн.;
субвенції з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 93 412 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період з урахуванням змін та 64,2 % % виконання до уточненого плану на рік 145 477 грн.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 8 місяців 2024 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 100,8 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін (при уточненому плані 154 589 736 грн., надійшло 155 789 047 грн.) та на 62,2 % виконання до уточненого плану на рік 250 329 873 грн.
До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін 10 305 217 грн. мобілізовано 7 488 953 грн. надходжень, що становить 72,7 % виконання до уточненого плану на 8 місяців та 72,4 % виконання до уточненого плану на рік 10 338 342 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів спеціального фонду бюджету збільшились на 2 001 359 грн., або на 36,5 %.
За 8 місяців поточного року надійшло 103 410 грн. екологічного податку, що становить 96,9 % виконання до плану на 8 місяців 106 750 грн. та 79,3 % виконання до плану на рік 130 370 грн., а саме:
- екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) надійшло 91 888 грн., що становить 98,3 % виконання до плану на 8 місяців 93 500 грн. та 82,7 % виконання до плану на рік 111 130 грн.,
- надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини надійшло 11 522 грн., що становить 87,0 % виконання до плану на 8 місяців 13 250 грн. та 59,9 % виконання до плану на рік 19 240 грн.
Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 6 831 грн., або на 7,1 %, а саме, за рахунок екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) надходження збільшились на 8 559 грн., або на 10,3 %. Поряд з цим, надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини зменшились на 1 728 грн., або на 13,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 34 165 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 3 416,5 % виконання до плану на 8 місяців 1 000 грн. та 325,2 % виконання до плану на рік 10 505 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження грошових стягнень збільшились на 33 259 грн., або на 3 671,0 %.
Власних надходжень бюджетних установ надійшло 6 126 986 грн., що становить 60,1 % виконання до затвердженого плану на рік з урахуванням змін 10 197 467 грн., з них:
- по надходженнях від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством при затверджених показниках на рік 5 916 300 грн. надійшло 1 693 415 грн., що становить 28,6 % виконання до річного плану, в тому числі:
плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю при плані на рік 5 600 060 грн. надійшло 1 421 240 грн. (25,4 % % виконання до річного плану),
плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» при затвердженому плані на рік 316 240 грн. надійшло 265 422 грн. (83,9 % виконання до річного плану),
надходжень бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) надійшло 6 753 грн.;
- по інших джерелах власних надходжень бюджетних установ при плані на рік з урахуванням змін 4 281 167 грн. надійшло 4 433 571 грн., що становить 103,6 % виконання до уточненого річного плану а саме:
благодійних внесків, грантів та дарунків при плані на рік з урахуванням змін 1 819 778 грн. надійшло 1 839 867 грн., що становить 101,1 % виконання до уточненого плану на рік,
надходжень, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб надійшло 2 593 704 грн. при затвердженому плані на рік з урахуванням змін 2 461 389 грн., що становить 105,4 % виконання до уточненого плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ збільшились на 833 239 грн., або на 15,7 %, зокрема:
за рахунок надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством надходження збільшились на 495 766 грн., або на 41,4 % (надходження плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю збільшились на 340 282 грн., або на 31,5 %, надходження плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» збільшились на 152 248 грн., або на 134,5 %, надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) збільшились на 3 235 грн., або на 92,0 %),
за рахунок інших джерел власних надходжень бюджетних установ надходження збільшились на 337 473 грн., або на 8,2 % (надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб збільшились на 1 150 136 грн., або на 79,7 %, поряд з цим, надходження благодійних внесків, грантів та дарунків зменшились на 812 663 грн., або на 30,6 %).
До бюджету громади надійшло 1 131 420 грн. коштів від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності та 92 972 грн. коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим зменшились на 3 391 грн., або на 3,5 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 1 068 111 грн. офіційних трансфертів (субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 8 місяців 2024 року по доходах спеціального фонду з урахуванням міжбюджетних трансфертів (субвенції) виконано на 75,2 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані 11 373 328 грн., надійшло 8 557 064 грн.) та на 75,0 % виконання до уточненого плану на рік 11 406 453 грн.
На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 8 місяців поточного року спрямовано 152 918 564 грн., що становить 59,3 % виконання уточненого плану на рік (257 857 221 грн.) та 85,9 % виконання плану на звітний період (178 057 718 грн.).
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на 13 961 992 грн., або на 10,0 %.
Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій розпорядників коштів бюджету територіальної громади. Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.
На „Державне управління” з бюджету громади використано 21 699 889 грн., при уточненому призначенні на звітний період 26 903 273 грн., що становить 80,7 % виконання, з них:
на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано – 19 162 148 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 1 026 424 грн.
На КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 17 658 944 грн., при планових показниках на звітний період 22 286 211 грн., що становить 79,2 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 1 761 577 грн., або 11,1 %.
На КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” використано 3 772 166 грн., при планових показниках на звітний період 4 302 422 грн., що становить 87,7 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 485 262 грн., або на 14,8 %.
Відповідно до «Програми щодо порядку зберігання архівних документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян та діяльності комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» на 2021 – 2025 роки» на утримання Комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» за КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” використано 268 780 грн., при уточненому призначенні на звітний період 314 640 грн., що становить 85,4 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 54 513 грн., або на 25,4 %.
З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Освіта” використано 92 299 920 грн., при уточненому призначенні на звітний період 104 542 962 грн., що становить 88,3 % виконання, з них:
на оплату праці з нарахуваннями спрямовано – 79 535 524 грн.,
на продукти харчування – 2 287 571 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 7 811 749 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 9 059 516 грн., або на 10,9 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 35 закладів освіти, в тому числі: 8 ліцеїв, 7 гімназій, 15 дошкільних закладів освіти, Будинок дитячої творчості, Дитяча музична школа, Централізована бухгалтерія, Група по централізованому господарському обслуговуванню, Інклюзивно - ресурсний центр.
За звітний період поточного року фінансування по галузі „Освіта” проведено по:
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 14 601 998 грн.;
КТПКВКМБ 1021 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 25 607 594 грн.;
КТПКВКМБ 1031 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 44 421 744 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” - 2 547 145 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами” - 1 825 273 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” - 2 374 452 грн.;
КТПКВКМБ 1150 „Забезпечення діяльності інклюзивно - ресурсних центрів” - 921 713 грн. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 4 600 грн., за рахунок освітньої субвенції – 917 113 грн.).
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету громади використано 6 936 482 грн., при уточненому призначенні 7 972 747 грн., що становить 87,0 % виконання.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки збільшились на 499 559 грн., або на 7,8 %.
За звітний період поточного року по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки:
за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 2 956 882 грн. по КНП «Томашпільська ЦРЛ» на виконання „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, „Програми розвитку та підтримки комунального некомерційного підприємства «Томашпільська ЦРЛ» на 2024-2027 роки”, при уточненому призначенні 3 524 265 грн., що становить 83,9 % виконання;
за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” – 3 951 600 грн. по КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради на виконання „Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги на території Томашпільської селищної ради на 2024-2027 рр.” при уточненому призначенні 4 408 482 грн., що становить 89,6 % виконання;
за КТПКВКМБ 2152 „Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я” – 28 000 грн. на виконання „Програми забезпечення житлом лікарів Томашпільської територіальної громади на 2022-2024 роки” при уточненому призначенні 40 000 грн., що становить 70,0 % виконання.
На „Соціальний захист та соціальне забезпечення” з бюджету громади використано 10 034 667 грн., при уточненому призначенні на звітний період поточного року 11 622 225 грн., що становить 86,3 % виконання, з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 6 213 406 грн.,
на продукти харчування 174 022 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 36 618 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на 2 329 169 грн., або на 30,2 %.
За звітний період видатки на „Соціальний захист та соціальне забезпечення” проведено по:
КТПКВКМБ 3032 „Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” - 5 838 грн., на виконання „Програми відшкодування витрат з оплати телекомунікаційних послуг пільговій категорії громадян Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” – 91 374 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 456 757 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3210 „Організація та проведення громадських робіт” - 28 495 грн., на виконання „Програми розвитку житлово-комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021-2024 роки”;
КПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 6 548 018 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік” та „Програми «Соціальне таксі» на 2024 рік”.
КУ «Центр надання соціальних послуг» надано 20 683 соціальних послуги 5 183 особам.
Відділенням соціальної допомоги вдома надано 12 990 послуги, охоплено 237 осіб.
Відділенням соціальних служб соціальними послугами охоплено 2 828 осіб та надано 5 270 соціальних послуг.
Всього на обліку у відділені 53 сім’ї, що перебуває в СЖО. В них 85 дорослих та 102 дитини (всього 187 осіб). Здійснено 130 відвідувань сімей, що перебувають на обліку.
Послугами охоплено 104 військовослужбовців та членів їх родин, всього надано 208 послуг.
Відділенням стаціонарного догляду для постійного або тимчасового перебування соціальну послугу було надано 44 особам з них 12 ВПО:
- на платній основі – 18 осіб;
- з інших громад – 6 осіб;
- за рахунок 75% пенсійних відрахувань – 20 осіб.
Працює «Банк одягу та речей», послугою якого скористалось 1 600 осіб.
Гуманітарним штабом опрацьовано 251 звернення та роздано 2062,89 кг продукції.
Службою «Соціальне таксі» скористалось 119 осіб, отримано 320 послуг.
КПКВКМБ 3242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 2 904 185 грн., з них:
231 000 грн. - відповідно до „Програми по наданню допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю, які проживають на території громади та отримують програмний гемодіаліз на 2024 рік”;
2 673 185 грн. - на виконання заходів „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, з них:
1 089 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування,
70 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання,
1 065 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування військовослужбовцям,
80 000 грн. – надання одноразової грошової допомоги на надзвичайні ситуації,
48 185 грн. - оплата ритуальних послуг по похованню,
225 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання військовослужбовцям,
96 000 грн. - надання продуктових наборів членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 5 371 924 грн. до планових показників на звітний період поточного року 6 540 265 грн., що становить 82,1 % виконання, з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 4 699 934 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 280 902 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на 627 829 грн., або на 13,2 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 2 заклади культури, в тому числі: 1 - КП «Публічна бібліотека» з філіями (23 од.) та 1 - Комунальний заклад Центр культури та дозвілля з філіями (20 од.).
За звітний період поточного року з бюджету громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” – 2 118 151 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 2 998 957 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” - 254 816 грн. відповідно до „Програми проведення культурно-освітніх заходів Томашпільської селищної ради на 2024 рік”.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 2 098 924 грн., що становить 83,4 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 2 516 248 грн., з них:
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 1 555 747 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 416 703 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на 437 996 грн., або на 26,4 %.
За звітний період поточного року з бюджету громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 5011 „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту” – 72 003 грн. відповідно до „Програми розвитку фізичної культури і спорту у Томашпільській громаді на 2021-2025 роки”;
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” - 1 954 161 грн;
КТПКВКМБ 5049 Виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» - 72 761 грн.
Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за вісім місяців поточного року використано 116 741 917 грн., що становить 87,6 % до планових показників звітного періоду в сумі 133 194 447 грн., з них:
на заробітну плату з нарахуваннями – 92 004 610 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 8 545 972 грн.
На „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за звітний період поточного року використано 12 454 858 грн., що становить 84,2 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 14 794 330 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки зменшились на -2 207 637 грн., або на 15,1 %.
З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Житлово - комунальне господарство” проведено видатки по:
КПКВКМБ 0116030 „Організація благоустрою населених пунктів” – 10 304 006 грн., на виконання „Програми розвитку житлово-комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021-2024 роки” (організація благоустрою населених пунктів – 541 201 грн., вуличне освітлення – 478 251 грн., забезпечення функціонування Томашпільського КП – 9 284 554 грн.);
КПКВКМБ 0116071 „Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на теплову енергію, у тому числі її виробництво, транспортування та постачання, комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання)” – 935 500 грн., відповідно до „Програми відшкодування різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для споживачів Томашпільської територіальної громади в 2024 році”;
КПКВКМБ 0116090 „Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства” – 1 215 353 грн. відповідно до „Програми розвитку житлово - комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021 - 2024 роки” (забезпечення лізингових платежів по договорах фінансового лізингу).
На „Економічну діяльність” використано 552 599 грн. що становить 43,9 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 1 258 543 грн.
З бюджету громади на галузь „Економічна діяльність” проведено видатки по:
КПКВКМБ 0117130 „ Здійснення заходів із землеустрою” – 75 100 грн. відповідно до «Програми забезпечення розроблення Комплексного плану просторового розвитку Томашпільської селищної територіальної громади Тульчинського району Вінницької області на 2024 - 2028 роки»;
КПКВКМБ 0117680 „Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування” – 76 920 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік»;
КПКВКМБ 0117693 „Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю” – 400 579 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік» (фінансування Комунального підприємства «Томашпільське інвестиційне агентство»).
За 8 місяців поточного року з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на «Іншу діяльність», а саме: «Інші заходи громадського порядку та безпеки» (КПКВКМБ 0118230) використано 9 300 грн., що становить 9,3 % до уточненого плану на звітний період поточного року – 100 000 грн.
За КПКВКМБ 3719000 „Міжбюджетні трансферти” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 1 460 000 грн., з них:
інші субвенції з місцевого бюджету
- на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік” - інші субвенції з місцевого бюджету 300 000 грн., (співфінансування обласної програми «Власний дім»), що становить 96,5 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 310 991 грн.;
субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
- на виконання „Програми підготовки територіальної оборони та місцевого населення до участі в русі національного спротиву на території Томашпільської селищної ради на 2022-2025 роки”, „Програми підтримки сил безпеки і оборони України Томашпільською селищною радою”, „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки” - 1 160 000 грн., що становить 79,5 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 1 460 000 грн.
Проведені видатки з бюджету селищної територіальної громади за галузевою структурою характеризується наступними даними:
1. Освіта 60,36 %
2. Державне управління 14,19 %
3. ЖКГ 8,14 %
4. Соціальний захист 6,56 %
5. Охорона здоров’я 4,54 %
6. Культура 3,51 %
7. Фізична культура спорт 1,37 %
8. Міжбюджетні трансферти 0,96 %
9. Економічна діяльність 0,36 %
10. Інша діяльність 0,01 %
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 8 місяців поточного року:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 72,70 %,
- використання товарів і послуг (2200) – 5,01 %,
- оплата енергоносіїв (2270) – 6,57 %,
- поточні трансферти (2600) – 13,41 %,
- соціальне забезпечення (2700) – 2,20 %.
- інші поточні видатки (2800) – 0,11 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 8 місяців минулого року:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 69,92 %,
- використання товарів і послуг (2200) – 6,74 %,
- оплата енергоносіїв (2270) – 8,06 %,
- поточні трансферти (2600) – 13,42 %,
- соціальне забезпечення (2700) – 1,76 %,
- інші поточні видатки (2800) – 0,10 %.
На видатки спеціального фонду з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 8 місяців поточного року спрямовано 10 661 980 грн., що становить 63,8 % виконання до планових показників на рік (16 702 684 грн.), в тому числі:
КТПКВКМБ 0150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано - 635 302 грн.;
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 480 532 грн.;
КТПКВКМБ 1021 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 3 544 419 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” – 65 140 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами” – 117 761 грн.
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” – 88 988 грн.;
КТПКВКМБ 1291 „Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)” – 117 879 грн.;
КТПКВКМБ 1292 „Реалізація заходів за рахунок залишку коштів за освітньою субвенцією на кінець бюджетного періоду, що мають цільове призначення, виділених відповідно до рішень Кабінету Міністрів України у попередніх бюджетних періодах (за спеціальним фондом державного бюджету)” – 1 068 111 грн.;
КТПКВКМБ 3210 „Організація та проведення громадських робіт” – 377 282 грн.;
КТПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 1 545 013 грн.;
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” – 68 424 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 42 113 грн.;
КТПКВКМБ 6030 „Організація благоустрою населених пунктів” – 171 015 грн.,
КТПКВКМБ 7670 „Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання” – 350 000 грн.,
КТПКВКМБ 9800 „Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів” – 1 990 000 грн. на виконання „Програми підготовки територіальної оборони та місцевого населення до участі в русі національного спротиву на території Томашпільської селищної ради на 2022-2025 роки”, „Програми підтримки сил безпеки і оборони України Томашпільською селищною радою”, „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки", що становить 90,1 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 2 190 000 грн.
Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади відсутня.
З бюджету Томашпільської громади на виконання завдань щодо відсічі збройної агресії, забезпечення недоторканності державного кордону та захисту держави, реалізації заходів територіальної оборони та захисту безпеки населення протягом звітного періоду спрямовано 4 616 000 грн., що становить 72,0 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 6 412 551 грн.
Начальник фінансового управління Наталія ЩЕРБАТА