Томашпільська селищна територіальна громада
Вінницька область

Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 5 місяців 2024 року

Дата: 10.06.2024 14:36
Кількість переглядів: 54

За 5 місяців 2024 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 59 816 615 грн. доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 111,3 % виконання до уточненого плану на 5 місяців в сумі 53 742 964 грн. та 37,2 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 160 653 774 грн.

В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету збільшились на 15 579 924 грн., або на 35,2 %, а у співставних умовах (зарахування з 1 жовтня 2023 року надходжень податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями, поліцейськими та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами в повному обсязі до спеціального фонду Державного бюджету України) надходження збільшились на 11 445 041 грн., або на 49,8 %.

Основним дохідним джерелом бюджету громади є податок та збір на доходи фізичних осіб, який в структурі надходжень доходів загального фонду (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 57,5 %. Протягом звітного періоду надійшло 34 416 428 грн. податку та збору на доходи фізичних осіб при уточненому плані на 5 місяців в сумі 29 995 491 грн., що становить 114,7 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 33,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 104 275 929 грн., в тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати надійшло                                      24 241 771 грн. при плані на 5 місяців з урахуванням змін в сумі 23 237 710 грн., що становить 104,3 % виконання до уточненого плану звітного періоду та                   33,7 % виконання до плану на рік в сумі 71 830 373 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надійшло 7 583 470 грн. при уточненому плані на 5 місяців в сумі 4 234 756 грн., що становить 179,1 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 32,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 23 685 866 грн.,    
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування надійшло 139 638 грн. при уточненому плані на 5 місяців в сумі 102 025 грн., що становить 136,9 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 53,8 % виконання до плану на рік в сумі 259 690 грн.,
- податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами надійшло 2 451 549 грн. при уточненому плані на 5 місяців в сумі 2 421 000 грн., що становить 101,3 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 28,8 % виконання до плану на рік в сумі 8 500 000 грн.
 В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб збільшились на 8 676 266 грн., або на 33,7 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 11 445 041 грн., або на 49,8 %, в тому числі: по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати надходження збільшились  на 3 410 980 грн., або на 16,4 %, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата надходження збільшились на 5 536 472 грн., або на 270,5 %, по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування надходження збільшились на 46 040 грн., або на 49,2 %, по податку на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов’язання, що підлягає сплаті фізичними особами надходження збільшились на 2 451 549 грн.

При уточненому плані на 5 місяців в сумі 179 451 грн. надійшло                     179 452 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 96,0 % виконання до плану на рік в сумі                  186 969 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зменшились на 38 758 грн., або на 17,8 %.

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів надійшло  144 035 грн., що становить 126,1 % виконання до уточненого плану на 5 місяців в сумі 114 256 грн. та 48,1 % виконання до плану на рік в сумі 299 614 грн., а саме:
-    рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло 121 448 грн., що становить 133,0 % виконання до уточненого плану на 5 місяців в сумі 91 300 грн. та 52,9 % виконання до плану на рік в сумі 229 784 грн.,
-    рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) надійшло 22 587 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 22 956 грн., що становить 98,4 %  виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 32,3 % виконання до  плану на рік в сумі 69 830 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів збільшились на 81 690 грн., або на 131,0 %, в тому числі: надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування збільшились на 73 920 грн., або на 155,5 %, надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) збільшились на 7 770 грн., або на 52,4 %.

Рентної плати за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення надійшло 16 703 грн., що становить 153,1 % виконання до уточненого плану звітного періоду в сумі 10 908 грн. та 82,4 % виконання до плану на рік в сумі 20 274 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 5 645 грн., або на 51,0 %.

До бюджету громади протягом звітного періоду надійшло 845 631 грн. пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) та акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції))  при уточненому плані звітного періоду в сумі 749 116 грн., що становить 112,9 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 42,1 % виконання до плану на рік в сумі 2 009 110 грн., а саме:
-    пального (акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)) при уточненому плані звітного періоду в сумі 122 780 грн. надійшло 129 763 грн., що становить 105,7 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 29,7 % виконання до плану на рік в сумі 437 180 грн.,
-    пального (акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)) при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 626 336 грн. надійшло 715 869 грн., що становить 114,3 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 45,5 % виконання до плану на рік в сумі 1 571 930 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  збільшились на 360 956 грн., або на 74,5 %, в тому числі: по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) надходження  збільшились на 46 588 грн., або на 56,0 %, по акцизному податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)  надходження збільшились на 314 369 грн., або на 78,3 %.

При плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 607 022 грн. надійшло 751 340 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 123,8 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 49,2 % виконання до плану на рік в сумі 1 527 400 грн., а саме:
-    акцизного податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України надійшло 386 497 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 287 574 грн., що становить 134,4 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 56,9 % виконання до плану на рік в сумі 679 620 грн.,
-    акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) надійшло 364 843 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі                      319 448 грн., що становить 114,2 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 43,0 % виконання до плану на рік в сумі 847 780 грн. 
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на                     255 158 грн., або на 51,4 %, а саме, по акцизному податку з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України надходження збільшились на 167 439 грн., або на 76,4 %, по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) надходження збільшились на 87 719 грн., або на 31,7 %.

При уточненому плані звітного періоду в сумі 11 150 668 грн. надійшло                        11 809 675 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 19,7 %, що становить 105,9 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 42,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                       27 748 179 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло                  1 295 606 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 1 294 048 грн., що становить 100,1 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та                  36,5 % виконання до плану на рік в сумі 3 546 949 грн., а саме:
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надійшло 153 212 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 136 650 грн., що становить 112,1 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 40,4 % виконання до плану на рік в сумі 379 181 грн., 
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 235 481 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі                      246 277 грн., що становить 95,6 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 18,3 % виконання до плану на рік в сумі 1 284 380 грн., 
податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надійшло 906 914 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 911 121 грн., що становить 99,5 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 48,2 % виконання до плану на рік в сумі 1 883 388 грн.; 
- плати за землю надійшло 10 489 069 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 9 831 620 грн., що становить 106,7 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 43,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 24 176 230 грн., а саме:
земельного податку з юридичних осіб надійшло 240 882 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 237 938 грн., що становить 101,2 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 57,0 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 422 400 грн.,
орендної плати з юридичних осіб надійшло 7 754 345 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 7 618 281 грн., що становить 101,8 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 40,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 19 083 000 грн.,
земельного податку з фізичних осіб надійшло 385 996 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 386 128 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 13,1 % виконання до плану на рік в сумі                      2 940 200 грн.,
орендної плати з фізичних осіб надійшло 2 107 845 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 1 589 273 грн., що становить 132,6 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 121,8 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 1 730 630 грн.;
- транспортного податку з юридичних осіб надійшло 25 000 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та до  плану на рік.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно збільшились на 2 558 315 грн., або на 27,7 %, в тому числі: 
-    надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 227 706 грн., або на 21,3 %, зокрема, за рахунок податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості надходження збільшились на 108 496 грн., або на 242,6 %, за рахунок податку сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надходження збільшились на 124 640 грн., або на              15,9 %. Поряд з цим, надходження податку сплаченого фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості надходження зменшились на 5 431 грн., або на 2,3 %,
-    надходження плати за землю збільшились на 2 305 609 грн., або на                  28,2 %, в тому числі, за рахунок земельного податку з юридичних осіб надходження збільшились на 104 283 грн., або на 76,3 %, за рахунок орендної плати з юридичних осіб надходження збільшились на 560 061 грн., або на 7,8 %, за рахунок земельного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 142 882 грн., або на 58,8 %, за рахунок орендної плати з фізичних осіб надходження збільшились на 1 498 382 грн., або на 245,9 %,
-    надходження транспортного податку збільшились на 25 000 грн.

Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 10 980 422 грн. єдиного податку (18,4 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 5 місяців в сумі 10 214 383 грн., що становить 107,5 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 49,0 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 22 431 661 грн., в тому числі: 
- єдиного податку з юридичних осіб надійшло 556 366 грн., що становить 104,6 % виконання до уточненого плану на 5 місяців в сумі 531 793 грн. та                   65,5 % виконання до плану на рік в сумі 849 750 грн.,
- єдиного податку з фізичних осіб надійшло 6 675 475 грн., що становить 111,9 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін в сумі                                    5 966 418 грн. та 52,7 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                            12 663 966 грн.,
- єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду в сумі 3 716 172 грн. надійшло 3 748 582 грн., що становить 100,9 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 42,0 % виконання до плану на рік в сумі 8 917 945 грн. 
        В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження єдиного податку збільшились на 4 144 260 грн., або на 60,6 %, зокрема, за рахунок єдиного податку з юридичних осіб надходження збільшились                                 на 362 264 грн., або на 186,6 %, за рахунок єдиного податку з фізичних осіб надходження збільшились на 3 432 002 грн., або на 105,8 %, за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на                    349 994 грн., або на 10,3 %.

За 5 місяців поточного року надійшло 109 794 грн. частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, що становить 102,1 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 107 520 грн. та 89,0 % виконання до плану на рік в сумі 123 321 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року зменшились на 4 030 грн., або на 3,5 %.

Протягом поточного року надійшло 2 720 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій при плані звітного періоду в сумі 292 грн., що становить   931,5 % виконання до плану на 5 місяців та 36,8 % виконання до плану на рік в сумі 7 398 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій збільшились на                 1 830 грн., або на 205,6 %.

       Штрафних санкцій, що застосовуються відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» надійшло 13 600 грн., що становить 89,7 % виконання до уточненого плану звітного періоду в сумі 15 158 грн. та 66,6 % виконання до плану на рік в сумі 20 410 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження  штрафних санкцій збільшились на 6 790 грн., або на 99,7 %.

Протягом звітного періоду надійшло 6 300 грн. плати за встановлення земельного сервітуту, за надання права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), для забудови (суперфіцій), що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 36,4 % виконання до плану на рік в сумі 17 290 грн. 

До бюджету громади надійшло 528 425 грн. плати за надання адміністративних послуг, що становить 89,9 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін в сумі 587 651 грн. та 26,8 % виконання до плану на рік в сумі 1 972 321 грн., в тому числі:
- адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надійшло                     9 990 грн., що становить 108,2 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 9 236 грн. та 19,0 % виконання до плану на рік в сумі 52 643 грн., 
- плати за надання інших адміністративних послуг надійшло 89 883 грн., що становить 113,1 % виконання до плану на 5 місяців в сумі 79 497 грн. та   22,7 % виконання до плану на рік в сумі 396 084 грн.,
- адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надійшло 428 551 грн. при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 498 918 грн., що становить 85,9 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 28,1 % виконання до плану на рік в сумі                  1 523 594 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання адміністративних послуг зменшились на 469 620 грн., або на 47,1 %, в тому числі, надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань зменшились на 7 020 грн., або на 41,3 %, надходження плати за надання інших адміністративних послуг зменшились на 290 801 грн., або на 76,4 %, надходження адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зменшились на 171 799 грн., або на  28,6 %. 

Державного мита при уточненому плані звітного періоду в сумі 1 049 грн. надійшло 1 272 грн., що становить 121,2 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 46,6 % виконання до плану на рік в сумі 2 728 грн., а саме:
-    державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування надійшло 480 грн., що становить 119,7 % виконання до плану на 5 місяців в сумі 401 грн. та 41,7 % виконання до плану на рік в сумі 1 150 грн.,
-    державного мита, не віднесеного до інших категорій надійшло 792 грн., що становить 122,2 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін в сумі 648 грн. та 50,2 % виконання до плану на рік в сумі 1 578 грн. 
Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року зменшились на 1 062 грн., або на 45,5 %, в тому числі: надходження державного мита не віднесеного до інших категорій зменшились на 102 грн., або на 11,4 %, надходження державного мита, пов`язаного з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України зменшились на 1 054 грн., або на 100,0 %. Поряд з цим, надходження державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування збільшились на 93 грн., або на 24,2 %.   

Інших надходжень (код 24060300) надійшло 10 817 грн., що становить  292,4 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та до плану на рік в сумі 3 699 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень збільшились на                   2 484 грн., або на 29,8 %.

До бюджету селищної територіальної громади надійшло 36 092 252 грн. офіційних трансфертів, що становить 100,0 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін та 43,7 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                     82 617 817 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації) надійшло                            6 480 500 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану на звітний період та 75,6 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі                               8 571 900 грн.,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам) надійшло 28 583 100 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 39,9 % виконання до  плану на рік в сумі 71 658 400 грн.,
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло                       1 028 652 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 43,1 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                      2 387 517 грн., а саме:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 608 233 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 39,9 %  виконання до плану на рік в сумі 1 524 850 грн.;
- інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 389 237 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 54,3 % виконання до плану на рік в сумі 717 190 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 31 182 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період з урахуванням змін  та 21,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 145 477 грн.

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 5 місяців                2024 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 106,8 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін (при уточненому плані в сумі                                   89 835 216 грн., надійшло 95 908 867 грн.) та на 39,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 243 271 591 грн.

До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін в сумі 8 498 475 грн. мобілізовано 4 552 252 грн. надходжень, що становить 53,6 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 53,2 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 8 550 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів спеціального фонду бюджету збільшились на 1 222 773 грн., або на 36,7 %.

За 5 місяців поточного року надійшло 84 143 грн. екологічного податку, що становить 94,2 % виконання до плану на 5 місяців в сумі 89 350 грн. та                64,5 % виконання до плану на рік в сумі 130 370 грн., а саме: 
-    екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) надійшло 76 795 грн., що становить 94,2 % виконання до плану на 5 місяців в сумі 81 500 грн. та 69,1 % виконання до плану на рік в сумі 111 130 грн.,
-    надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини надійшло 7 348 грн., що становить 93,6 % виконання до плану на 5 місяців в сумі 7 850 грн. та 38,2 % виконання до плану на рік в сумі 19 240 грн.
Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року збільшились на 4 756 грн., або на 6,0 %, а саме, по екологічному податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) надходження збільшились на 5 258 грн., або на 7,4 %. Поряд з цим, надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини зменшились на 502 грн., або на 6,4 %. 
 
Протягом звітного періоду до бюджету громади надійшло 34 165 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 325,2 % виконання до плану на рік в сумі                      10 505 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 34 040 грн. 

Власних надходжень бюджетних установ надійшло 3 503 673 грн., що становить 41,7 % виконання до затвердженого плану на рік з урахуванням змін в сумі 8 409 125 грн., з них:
- по надходженнях від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством при затверджених показниках на рік в сумі 5 916 300 грн. надійшло 1 371 122 грн., що становить 23,2 % виконання до річного плану, в тому числі:         
- плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю при плані на рік в сумі 5 600 060 грн. надійшло 1 274 105 грн.                 (22,8 % виконання до річного плану), 
- плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» при затвердженому плані на рік в сумі 316 240 грн. надійшло 96 327 грн. (30,5 % виконання до річного плану),
- надходжень бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) надійшло 690 грн.;
- по інших джерелах власних надходжень бюджетних установ при плані на рік з урахуванням змін в сумі 2 492 825 грн. надійшло 2 132 551 грн., що становить 85,5 % виконання до уточненого річного плану а саме:
- благодійних внесків, грантів та дарунків  при плані на рік з урахуванням змін в сумі 796 396 грн. надійшло 803 939 грн., що становить 100,9 % виконання до уточненого плану на рік,  
- надходжень, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб  надійшло 1 328 612 грн. при затвердженому плані на рік з урахуванням змін в сумі 1 696 429 грн., що становить 78,3 % виконання до уточненого плану на рік.   
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ збільшились на 350 069 грн., або на 11,1 %, зокрема, за рахунок надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством надходження збільшились на 417 721 грн., або на 43,8 % (надходження плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю збільшились на 359 132 грн., або на 39,3 %, надходження плати за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» збільшились на 61 417 грн., або на 175,9 %, проте надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) зменшились на 2 828 грн., або на  80,4 %). Поряд з цим, надходження інших джерел власних надходжень бюджетних установ зменшились на 67 652 грн., або на 3,1 % (надходження благодійних внесків, грантів та дарунків зменшились на 661 305 грн., або на 45,1 %, проте надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об'єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб збільшились на 593 652 грн., або на 80,8 %). 
 
До бюджету громади надійшло 867 634 грн. коштів від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності та 62 636 грн. коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року фактичні надходження коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим зменшились на 33 727 грн., або на                  35,0 %. 

До бюджету селищної територіальної громади надійшло 1 068 111 грн. офіційних трансфертів (субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду), що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін.

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 5 місяців                2024 року по доходах спеціального фонду з урахуванням міжбюджетних трансфертів (субвенції) виконано на 58,7 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані в сумі 9 566 586 грн., надійшло                          5 620 363 грн.) та на 58,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                         9 618 111 грн.

На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців поточного року спрямовано 88 598 479 грн., що становить 35,2 % виконання уточненого плану на рік (251 388 438 грн.) та 77,8 % виконання плану на звітний період (113 917 544 грн.). 
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на         9 232 230 грн., або на 11,6 %.

Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій  розпорядників коштів бюджету територіальної громади. Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню. 
На „Державне управління” з бюджету громади використано                               12 741 410 грн., при уточненому призначенні на звітний період 15 852 978 грн., що становить 80,4 % виконання, з них: 
на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано – 10 907 829 грн., 
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано –  895 551 грн.
На КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 10 586 784 грн., при планових показниках на звітний період 12 914 137 грн., що становить 82,0 % виконання. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 809 827 грн., або 8,3 %.
На КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” використано                                 2 005 352 грн., при планових показниках на звітний період 2 750 130 грн., що становить 72,9 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 208 469 грн., або на 11,6 %.
Відповідно до «Програми щодо порядку зберігання архівних документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян та діяльності комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» на 2021 – 2025 роки» на утримання Комунальної установи «Томашпільський трудовий архів» за КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” використано 149 274 грн., при уточненому призначенні на звітний період                   188 711 грн., що становить 79,1 % виконання.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 29 359 грн., або на 24,5 %.

З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Освіта” використано 52 863 819 грн., при уточненому призначенні на звітний період 68 276 695 грн., що становить 77,4 % виконання, з них: 
на оплату праці з нарахуваннями спрямовано – 42 942 895 грн., 
на продукти харчування – 1 727 994 грн., 
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 6 325 754 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 5 541 300 грн., або на 11,7 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 35 закладів освіти, в тому числі: 8 ліцеїв, 7 гімназій, 15 дошкільних закладів освіти, Будинок дитячої творчості, Дитяча музична школа, Централізована бухгалтерія, Група по централізованому господарському обслуговуванню, Інклюзивно - ресурсний центр.
За звітний період поточного року фінансування по галузі „Освіта” проведено по: 
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 8 381 057 грн.; 
КТПКВКМБ 1021 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 16 929 976 грн.;
КТПКВКМБ 1031 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 23 336 996 грн.; 
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” -  1 453 565 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціалізованої освіти мистецькими  школами” -  1 079 818 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері                освіти” -  1 241 558 грн.; 
КТПКВКМБ 1150 „Забезпечення діяльності інклюзивно - ресурсних  центрів” -  440 849 грн. (за рахунок коштів місцевого бюджету – 2 700 грн., за рахунок освітньої субвенції – 438 149 грн.).

На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету громади використано                        4 657 803 грн., при уточненому призначенні 5 891 703 грн., що становить 79,1 % виконання.
В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки зменшились на -136 487 грн., або на 2,8 %.
За звітний період поточного року по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки:
за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 2 316 339 грн., на виконання „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, „Програми розвитку та підтримки  комунального некомерційного підприємства  «Томашпільська ЦРЛ» на 2024-2027 роки”, при уточненому призначенні                   2 984 925 грн., що становить 77,6 % виконання; 
за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” –                2 325 464 грн., по КНП ”Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги” Томашпільської селищної ради на виконання „Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги на території Томашпільської селищної ради на 2024-2027 рр.” при уточненому призначенні 2 881 778 грн., що становить 80,7 % виконання;
за КТПКВКМБ 2152 „Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я” –                 16 000 грн., на виконання „Програми забезпечення житлом лікарів Томашпільської територіальної громади на 2022-2024 роки” при уточненому призначенні 25 000 грн., що становить 64,0 % виконання.

На „Соціальний захист та соціальне забезпечення” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 5 854 373 грн., при уточненому призначенні на звітний період поточного року 6 751 363 грн., що становить 86,7 % виконання, з них: 
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 3 627 393 грн., 
на продукти харчування  39 071 грн.,
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 26 322 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на        1 191 715 грн., або на 25,6 %.
За звітний період видатки на „Соціальний захист та соціальне забезпечення” проведено по: 
КТПКВКМБ 3032 „Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” -  3 290 грн., на виконання „Програми  відшкодування витрат з оплати телекомунікаційних послуг пільговій категорії громадян Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” – 55 975 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 256 787 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”;
КТПКВКМБ 3210 „Організація та проведення громадських робіт” -                 28 495 грн., на виконання „Програми розвитку житлово-комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021-2024 роки”;
КПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 3 851 585 грн., на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на   2024 рік”, „Програми «Соціальне таксі» на 2024 рік”.
КУ «Центр надання соціальних послуг» було надано 13 953 соціальних послуг 3 295 особам.
•    Відділенням соціальної допомоги вдома надано 10 952 послуги, охоплено 231 особи. 
•    Відділенням соціальних служб соціальними послугами охоплено 1 213 осіб, надано 2 768 соціальних послуг. 
Всього на обліку у відділені 48 сімей, що перебуває в СЖО. В них 79 дорослих та 95 дитини (всього 174 осіб). Здійснено 79 відвідувань сімей, що перебувають на обліку. 
Послугами охоплено 74 військовослужбовців та членів їх родин, всього надано 150 послуг.
Відділенням стаціонарного догляду для постійного або тимчасового перебування соціальну послугу було надано 40 особам з них 12 ВПО: 
    на платній основі – 13 осіб; 
    з інших громад – 6 осіб; 
    за рахунок 75% пенсійних відрахувань – 18 осіб.
Працював «Банк одягу та речей», послугою якого скористалось 1 544 осіб.
Гуманітарним штабом опрацьовано 193 звернення та роздано 1 830,59 кг. продукції.
Службою «Соціальне таксі» скористалось 85 особа, отримано 286 послуги.

    КПКВКМБ 3242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 1 658 240 грн., з них:
 147 000 грн. - відповідно до „Програми по наданню допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю, які проживають на території громади та отримують програмний гемодіаліз на 2024 рік”;
 1 511 240 грн. - на виконання заходів „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, з них: 
561 500 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування,
40 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання, 
660 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на лікування військовослужбовцям, 
60 000 грн. – надання одноразової грошової допомоги на надзвичайні ситуації,
24 740 грн. - оплата ритуальних послуг по похованню,
165 000 грн. - надання одноразової грошової допомоги на поховання військовослужбовцям.

На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 2 969 003 грн. до планових показників на звітний період поточного року 4 406 150 грн., що становить                 67,4 % виконання, з них: 
на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 2 495 237 грн., 
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 266 064 грн.  
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на                       308 066 грн., або на 11,6 %.
З бюджету селищної територіальної громади утримується 2 заклади культури, в тому числі: 1 - КП «Публічна бібліотека» з філіями (23 од.) та 1 - Комунальний заклад Центр культури та дозвілля з філіями (20 од.).
За звітний період поточного року з бюджету громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” – 1 170 244 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 1 687 414 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” - 111 345 грн. відповідно до „Програми проведення культурно-освітніх заходів  Томашпільської селищної ради на 2024 рік”.

На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 1 359 384 грн., що становить 75,9 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 1 792 138 грн., з них:
 на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 864 233 грн., 
 на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано – 411 451 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшилися на                    549 065 грн., або на 67,8 %.
За звітний період поточного року з бюджету громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 5011 „Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту” – 44 500 грн. відповідно до „Програми розвитку фізичної культури і спорту у Томашпільській громаді на 2021-2025 роки”; 
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл”  - 1 304 489 грн;
КТПКВКМБ 5049 Виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки - локації здорової України» - 10 394 грн.

Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за п’ять місяців поточного року використано                                  67 704 382 грн., що становить 77,7 % до планових показників звітного періоду в сумі 87 118 049 грн., з них: 
на заробітну плату з нарахуваннями – 49 929 758 грн., 
на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 7 029 591 грн.

На „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за звітний період поточного року використано 7 246 716 грн., що становить 78,6 % виконання до планових показників на звітний період поточного року                          9 222 928 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2023 року видатки збільшились на                 606 019 грн., або на 9,1 %.
З бюджету Томашпільської селищної територіальної громади на галузь „Житлово - комунальне господарство” проведено видатки по: 
КПКВКМБ 0116030 „Організація благоустрою населених пунктів” –                 5 700 549 грн., на виконання „Програми розвитку житлово-комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на 2021-2024 роки” (організація благоустрою населених пунктів – 177 298 мгрн., вуличне освітлення – 467 243 грн., забезпечення функціонування Томашпільського КП –                         5 056 008 грн.);
КПКВКМБ 0116071 „Відшкодування різниці між розміром ціни (тарифу) на теплову енергію, у тому числі її виробництво, транспортування та постачання, комунальні послуги, що затверджувалися або погоджувалися рішенням місцевого органу виконавчої влади та органу місцевого самоврядування, та розміром економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво (надання)” – 786 571 грн., відповідно до  „Програми відшкодування різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для споживачів Томашпільської територіальної громади  в 2024 році”;
КПКВКМБ 0116090 „Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства” – 759 596 грн. відповідно до „Програми розвитку житлово - комунального господарства на території Томашпільської селищної ради на    2021 - 2024 роки” (забезпечення лізингових платежів по договорах фінансового лізингу).

На „Економічну діяльність” використано 305 972 грн. що становить 30,1 % виконання до планових показників на звітний період поточного року                     1 016 464 грн.
З бюджету громади на галузь „Економічна діяльність” проведено видатки по: 
КПКВКМБ 0117680 „Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування” – 43 470 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік»;
КПКВКМБ 0117693 „Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю” – 262 502 грн. відповідно до «Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік» (фінансування Комунального підприємства «Томашпільське інвестиційне агентство»).

За КПКВКМБ 3719000 „Міжбюджетні трансферти” з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади використано 600 000 грн., з них: 
на виконання „Програми соціального захисту населення Томашпільської селищної ради на 2024 рік”, „Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2024 рік” - інші субвенції з місцевого бюджету  300 000 грн., (співфінансування обласної програми «Власний дім»), що становить 96,5  % виконання до планових показників на звітний період поточного року 310 991 грн.;
на виконання „Програми підтримки сил безпеки і оборони України Томашпільською селищною радою”, „Комплексної оборонно-правоохоронної програми Томашпільської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки” - субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів - 300 000 грн., що становить 83,3 % виконання до планових показників на звітний період поточного року 360 000 грн.

Проведені видатки з бюджету селищної територіальної громади за галузевою структурою характеризується наступними даними: 
1.    Освіта                                                 59,67 %
2.    Державне управління                       14,38 %
3.    ЖКГ                                                    8,18 %
4.    Соціальний захист                             6,61 %
5.    Охорона здоров’я                              5,26 %
6.    Культура                                             3,35 %
7.    Фізична культура спорт                    1,53 %
8.    Міжбюджетні трансферти                0,68 %
9.    Економічна діяльність                       0,34 %

Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 5 місяців поточного року:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 68,67 %,
- використання товарів і послуг (2200) – 5,66 %,
- оплата енергоносіїв (2270) – 9,47 %,
- поточні трансферти (2600) – 13,87 %,    
- соціальне забезпечення (2700) – 2,25 %.
    - інші поточні видатки (2800) – 0,08 %.

Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 5 місяців минулого року:
      -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 69,26 %,
      - використання товарів і послуг (2200) – 5,22 %,
      - оплата енергоносіїв (2270) – 8,87 %,
      - поточні трансферти (2600) – 14,72 %,    
      - соціальне забезпечення (2700) – 1,86 %,
      - інші поточні видатки (2800) – 0,07 %.

На видатки спеціального фонду з бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 5 місяців поточного року спрямовано 4 968 897 грн., що становить 35,7 %  виконання до планових показників на рік (13 934 843 грн.), в тому числі: 
КТПКВКМБ 0150 „Організаційне, інформаційно - аналітичне та матеріально - технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 635 302 грн.;
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” в сумі – 374 510 грн.;
КТПКВКМБ 1021 „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” в сумі – 1 339 289 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „ Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” в сумі – 10 785 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „ Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” в сумі – 57 346 грн.; 
КТПКВКМБ 3210 „ Організація та проведення громадських робіт” в сумі – 137 005 грн.;
КТПКВКМБ 3241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” в сумі – 1 060 228 грн.;
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” в сумі – 62 758 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” в сумі – 10 658  грн.;
КТПКВКМБ 6030 „Організація благоустрою населених пунктів” – 171 015 грн.,
КТПКВКМБ 7670 „Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання” – 60 000 грн.,

КТПКВКМБ 9800 „ Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів” в сумі –                  1 050  000 грн.

Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади відсутня.


   Начальник фінансового управління                           Наталія ЩЕРБАТА

Фото без опису
                            


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи підтримуєте ви об’єднання Томашпільської лікарні з іншим медичним закладом з метою створення територіального медичного об’єднання зі статусом загального закладу зі збереженням ресурсів?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь