Томашпільська селищна територіальна громада
Вінницька область

Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 6 місяців 2021 року

Дата: 09.07.2021 09:50
Кількість переглядів: 350

Станом на 1 липня 2021 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 45 778 385 грн. власних доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 123,6 % виконання до уточненого плану на 6 місяців в сумі 37 051 814 грн. та 50,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 90 045 790 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету в абсолютній сумі збільшились на 22 297 056 грн., або на 95,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 10 485 867 грн., або на 29,7  %.

Податок та збір на доходи фізичних осіб в структурі надходжень доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 65,4 %, якого за 6 місяців                     2021 року надійшло до бюджету селищної територіальної громади 29 918 357 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 24 597 893грн., що становить               121,6 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 51,0 % виконання до плану на рік в сумі 58 613 130 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб в абсолютній сумі збільшились на 14 185 106 грн., або на 90,2 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 7 426 771 грн., або на 33,0 %.
При плані на 6 місяців в сумі 104 218 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 107 532 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 103,2 % виконання до плану звітного періоду та 96,2 % виконання до плану на рік в сумі 111 810 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 10 096 грн., або на 10,4  %, а у співставних умовах надходження зменшились на 10 531 грн., або на 8,9 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло до бюджету селищної територіальної громади 140 589 грн., що становить 220,3 % виконання до плану на 6 місяців в сумі 63 821 грн. та 113,3 % виконання до плану на рік в сумі 124 140 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 76 768 грн., або на 120,3 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 65 034 грн., або на 31,6 %.
Станом на 01.07.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 27 367 грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) при уточненому плані звітного періоду в сумі 36 519 грн., що становить 74,9 % виконання до плану на 6 місяців та 34,0 % виконання до плану на рік в сумі 80 610 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в абсолютній сумі збільшились на 7 298 грн., або на 44,9 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 19 787  грн., або на 42,0 %.          
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, яка у розмірі 5 % зараховується до бюджету селищної територіальної громади за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів надійшло 5 509 грн., що становить 85,1 % виконання до плану звітного періоду в сумі 6 476 грн. та 44,2 % виконання до  плану на рік в сумі 12 460 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 358 грн., або на 6,1 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 914 грн., або на 14,2 %.
Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» від 15 грудня 2020 року № 1081-IX передбачено, що до складу доходів загального фонду бюджетів селищних територіальних громад належать 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, які зараховуються до загального фонду відповідного бюджету автоматично у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, а саме:
- до бюджету селищної територіальної громади протягом звітного періоду надійшло 179 404 грн. пального (акцизний податок з виробленого в Україні пального) при уточненому плані звітного періоду в сумі 158 591 грн., що становить 113,1  % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 49,1 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 365 078 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 111 097 грн., або на 162,6 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 6 359 грн., або на 3,4 %;
- станом на 01.07.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 609 288 грн. пального (акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального) при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі                           555 941 грн., що становить 109,6 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 47,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 289 455 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження в абсолютній сумі збільшились на 373 257 грн., або на 158,1 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 32 606 грн., або на 5,1 %.
При плані звітного періоду в сумі 185 799 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 241 335 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, а саме, пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, що становить 129,9 % виконання до плану звітного періоду та 61,4 % виконання до плану на рік в сумі  393 310 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 93 643 грн., або на 63,4 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 65 147 грн., або на 37,0 %.
Відповідно до пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать податок на майно та єдиний податок. Згідно пункту 265.1 статті 265 вищезазначеного кодексу податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, транспортного  податку та плати за землю. 
При плані звітного періоду в сумі 5 581 357 грн. до бюджету селищної            територіальної громади надійшло 7 054 319 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 15,4 %, що становить 126,4 % виконання до плану на 6 місяців та 52,1  % виконання до плану на рік в сумі                   13 537 150 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло до бюджету селищної територіальної громади 1 019 657 грн. при плані звітного періоду в сумі 611 988 грн., що становить 166,6 % виконання до плану на                        6 місяців та 73,6 % виконання до плану на рік в сумі 1 385 600 грн., 
- плати за землю надійшло 6 034 662 грн. при плані звітного періоду в сумі                     4 944 369 грн., що становить 122,1 % виконання до плану на 6 місяців та 49,8 % виконання до плану на рік в сумі 12 126 550 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно в абсолютній сумі збільшились на                             3 807 818 грн., або на 117,3 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 637 625 грн., або на           166,9 %, надходження плати за землю збільшились на 3 195 193 грн., або на              112,5  %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 944 990 грн., або на 38,1 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 517 015  грн., або на 102,9 %, надходження плати за землю збільшились на 1 452 976  грн., або на 31,7 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 6 901 468 грн. єдиного податку (15,1 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 6 місяців в сумі 5 582 250 грн., що становить 123,6 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 45,5 % виконання до  плану на рік в сумі 15 157 900 грн., в тому числі: єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду в сумі 2 518 328 грн. надійшло 2 934 089 грн., що становить 116,5 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 34,0 % виконання до плану на рік в сумі 8 618 900 грн. 
 В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 3 242 294 грн., або на 88,6  %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на          1 520 544  грн., або на 107,6 %, а у співставних умовах надходження збільшились  на 1 021 018 грн., або на 17,4 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 240 028  грн., або на 8,9 %.
Протягом поточного року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 886  грн. адміністративних штрафів та інших санкцій при плані звітного періоду в сумі 510 грн., що становить 173,8 % виконання  до плану на 6 місяців та 88,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій в абсолютній сумі зменшились на 15 грн., або на 1,6 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 2 499 грн., або на 73,8 %.
За 6 місяців 2021 року адміністративних штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів надійшло до бюджету територіальної громади 42 000 грн., що становить 12 574,9 % виконання до плану на 6 місяці в сумі 334 грн. та 4 200,0 % до плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та штрафних санкцій в абсолютній сумі збільшились на 22 000  грн., або на 110,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 15 200 грн., або на 56,7 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 40 463 грн. адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що становить 9 634,0 % виконання до плану на 6 місяців та до плану на рік в сумі 420 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративного збору в абсолютній сумі збільшились на 39 413 грн., або на 3 753,6 %, а у співставних умовах надходження збільшились  на 22 493 грн., або на 125,2 %.
Плати за надання інших адміністративних послуг надійшло до бюджету селищної територіальної громади 235 390 грн., що становить 137,3 % виконання до плану звітного періоду в сумі 171 488 грн. та 68,7 % виконання до плану на рік в сумі 342 700 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання інших адміністративних послуг в абсолютній сумі збільшились на 59 407 грн., або на 33,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на                7 898 грн., або на 3,5 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 265 050  грн. адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень при плані звітного періоду. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного збору в абсолютній сумі збільшились на 265 050 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 125 891 грн., або на 90,5 %.
Надходжень від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надійшло до бюджету селищної територіальної громади 1 378 грн., що становить 114,8 % виконання до плану на рік в сумі 1 200 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим  майном, що перебуває в комунальній  власності в абсолютній сумі збільшились на 1 378 грн.,  а у співставних умовах надходження зменшились на 8 406 грн., або на 85,9 %.
При плані звітного періоду в сумі 3 242 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 4 189 грн. державного мита, що становить              129,2 % виконання до плану на звітний період та 52,9 % виконання до плану на рік в сумі 7 920 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 1 244  грн., або на 42,2 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 036 грн., або на 32,8 %.
Станом на 01.07.2021 року до бюджету територіальної громади у надійшло            3 861 грн. інших надходжень (код 24060300) при плані звітного періоду в сумі          2 955 грн., що становить 130,7 % виконання до плану на 6 місяців та 59,3 % виконання до плану на рік в сумі 6 507 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень в абсолютній сумі та у співставних умовах збільшились на 1 559 грн., або на 67,7 %.

До бюджету селищної територіальної громади надійшло 45 603 693 грн. офіційних трансфертів, що становить 102,1 % виконання до плану на 6 місяців з урахуванням змін в сумі 44 681 629 грн. та 58,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 77 533 773 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (базова дотація)  надійшло 1 990 200 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період та 50,0 % виконання до плану на рік в сумі 3 980 700 грн.,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                             41 656 000 грн., що становить 102,3 % виконання до плану звітного періоду в сумі 40 733 000 грн. та 59,2 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн., в тому числі:
- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло                 40 733 000 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та             57,9 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн.;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій надійшло 923 000 грн., 
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло                    1 957 493 грн. що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 1 958 429 грн. та 62,3 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 3 144 173 грн., а саме:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 1 499 406 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 57,9 %  виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 2 591 790 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 70 664 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 43,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 164 024 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 62 630 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
- інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 77 390  грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та до уточненого плану на рік;
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 247 403 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду  та до плану на рік з урахуванням змін

Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 6 місяців                2021 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 111,8 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані в сумі 81 733 443 грн., надійшло               91 382 078 грн.) та на 54,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі                   167 579 563 грн.

До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін в сумі 5 606 812 грн. мобілізовано 2 115 968 грн. надходжень, що становить 37,7 % виконання до уточненого плану на 6 місяців та 37,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 5 644 879 грн.
За 6 місяців поточного року до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 39 820 грн. екологічного податку, що становить 100,4 % виконання до плану на 6 місяців в сумі 39 679 грн. та 51,9 % виконання до плану на рік в сумі 76 746 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 3 985 грн. або на 11,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 024 грн., або на 2,6 %. 
Протягом звітного періоду до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 9 579 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 957,9 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 6 296 грн. або на 39,7 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 11 200 грн., або на 53,9 %. 
Власних надходжень бюджетних установ надійшло 2 061 570 грн., що становить 37,0 % виконання до затвердженого розпису на рік з урахуванням змін в сумі 5 567 133 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ в абсолютній сумі збільшились на 471 719 грн., або на 29,7 %. 
Цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади надійшло 5 000 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади в абсолютній сумі збільшились на 5 000 грн., а у співставних умовах надходження збільшились                       на 1 370 грн., або на 37,8 %.

На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року спрямовано 89 150 121 грн., що становить          52,6 % до уточненого плану на рік (169 639 401 грн.) та 84,9% виконання до плану на звітний період (105 051 774 грн.). 
Фінансування видатків здійснено відповідно до затвердженого розпису з урахуванням наявних фінансових ресурсів та пропозицій  розпорядників коштів бюджету територіальної громади.  Забезпечується фінансування захищених статей бюджету, зокрема повнота та своєчасність виплати заробітної плати з нарахуваннями, розрахунків за спожиті енергоносії, виплат населенню по соціальному забезпеченню.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на    37 726 820 грн., або на 73,4 %.
На утримання галузі „Державне управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 9 589 050 грн., при уточненому призначенні на звітний період 11 849 360 грн., що становить 80,9 %. 
За 6 місяців поточного року на КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 8 267 946 грн. при планових показниках на 6 місяців поточного року  9 558 493 грн., що становить 86,5 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                      7 709 847 грн., на оплату енергоносіїв – 293 822 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 2 317 698 грн., або на 39 %.
За 6 місяців поточного року на КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” з бюджету громади використано 1 207 229 грн. при планових показниках на                       6 місяців поточного року 2 034 338 грн., що становить 59,3 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 1 152 580 грн., на оплату енергоносіїв – 35 904 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 857 895 грн.
На КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” з бюджету Томашпільської  територіальної громади за 6 місяців 2021 року використано 113 876 грн. при уточненому призначенні на звітний період                            256 529 грн., що становить 44,4 %.
На утримання галузі „Освіта” з бюджету Томашпільської  територіальної громади використано 65 044 234 грн. при уточненому призначенні на звітний період 74 208 886 грн., що становить 87,7 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 61 812 117 грн., на оплату енергоносіїв –                          2 104 696 грн. 
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 32 768 022 грн., або на 101,7 %.
За 6 місяців поточного року фінансування з бюджету Томашпільської  територіальної громади по галузі „Освіта” проведено по: 
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 9 408 831 грн.; 
КТПКВКМБ 1020 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 11 663 972 грн.;
КТПКВКМБ 1030 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 38 971 064 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” -  1 730 498 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціальної освіти мистецькими школами” -                   1 289 528 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” -  941 151 грн.;
КТПКВКМБ 1142 „Інші програми та заходи у сфері освіти” -  2 022 грн.;
КТПКВКМБ 1151„Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” -  100 грн.;
КТПКВКМБ 1152 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції” -  1 003 496 грн.;
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” -  33 572 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 2 317 616 грн. при уточненому призначенні 2 866 322 грн., що становить 80,9 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    1 040 773 грн., або на 81,5 %.
За 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки: 
на виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування КНП «Томашпільська ЦРЛ» за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 326 764 грн. при уточненому призначенні 539 519 грн., що становить 60,6%.
На виконання Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Томашпільській ОТГ на 2021-2023 роки на фінансування КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 1 550 900 грн. при уточненому призначенні на 6 місяців 1 886 851 грн., що становить 82,2%.
На виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування Комунального підприємства «Томашпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 192 549 грн. при уточненому призначенні на 6 місяців 192 549 грн., що становить 100%.
На «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» використано 247 403 грн. при уточненому призначенні на 6 місяців                       247 403 грн., що становить 100%.
За КПКВКМБ 0113000 „Соціальний захист та соціальне забезпечення” за 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 4 090 357 грн., при уточненому призначенні на 6 місяців поточного року 5 075 456 грн., що становить 80,6 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 3 429 001 грн., на оплату енергоносіїв – 117 136 грн. 
Видатки проведено по:
 КТПКВКМБ 3032 „ Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” -  5 659 грн.;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” -  44 291 грн.;
КТПКВКМБ 3104 „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” -  1 912 903 грн.;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 81 537 грн.;
КПКВКМБ 0113241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 1 640 440 грн.,
КПКВКМБ 0113242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 405 528 грн.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 2 761 352 грн., до планових показників на 6 місяців поточного року 3 827 356 грн., що становить                72,1 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                       2 511 676 грн., на оплату енергоносіїв – 116 790 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   1 150 653  грн., або на 71,4 %.
За 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” в сумі – 1 159 091 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” в сумі – 1 479 060 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” – 123 201 грн.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 942 766 грн., що становить 83 %  до планових показників на 6 місяців поточного року                               1 136 189 грн., з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано –                869 143 грн., на оплату енергоносіїв – 66 678 грн. 
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                    142 282 грн., або на 17,8%.
За 6 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на: 
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” в сумі –  942 766 грн.

Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року використано 75 156 326 грн., що становить 86,3 % до планових показників звітного періоду в сумі 87 114 209 грн., з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 68 621 937 грн.;
- на оплату енергоносіїв – 2 405 300 грн.

На утримання галузі „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за 6 місяців поточного року використано 4 404 746 грн., до планових показників на звітний період поточного року 6 027 960 грн., що становить               73,1 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на                   524 343 грн., або на 13,5 %.

Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 6 місяців поточного року характеризується наступними даними:
     -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 86,91 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 1,93 %;
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 3,67 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 6,59 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 0,89 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,01 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 6 місяців    2020 року характеризується наступними даними:
      -  заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 75,3 %;
      - використання товарів і послуг (код 2200) – 2,2 %;
      - оплата енергоносіїв (код 2270) – 3,9 %;
      - поточні трансферти (код 2600) – 18 %;    
      - соціальне забезпечення (код 2700) – 0,5 %;
      - інші поточні видатки (код 2800) – 0,1 %.

На видатки спеціального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 6 місяців поточного року спрямовано 2 350 522 грн., в тому числі:
на „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” 396 671 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері державного управління” – 131 760 грн.;
на „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” – 73 358 грн.;
на „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 188 319грн.;
на „Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій” – 46 626 грн.;
на  „Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади” – 65 058 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” – 76 425 грн.;
на „Надання дошкільної освіти ”  - 315 607 грн.;
на „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” – 980 226 грн.;
на Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми – 27 389 грн.;
на „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” – 206 грн.;
 на „Забезпечення діяльності бібліотек” – 30 893 грн.;
на „ Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” –  17 984 грн.

Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади  відсутня.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи підтримуєте ви об’єднання Томашпільської лікарні з іншим медичним закладом з метою створення територіального медичного об’єднання зі статусом загального закладу зі збереженням ресурсів?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь