Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 5 місяців 2021 року
Станом на 1 червня 2021 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 36 747 974 грн. власних доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 120,7 % виконання до уточненого плану на 5 місяців в сумі 30 455 676 грн. та 40,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 90 045 790 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету в абсолютній сумі збільшились на 16 748 384 грн., або на 83,7, а у співставних умовах надходження збільшились на 7 169 256 грн., або на 24,2 %.
Податок та збір на доходи фізичних осіб в структурі надходжень доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 62,3 %, якого за 5 місяців 2021 року надійшло до бюджету селищної територіальної громади 22 878 689 грн. при уточненому плані звітного періоду в сумі 19 673 191 грн., що становить 116,3 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 39,0 % виконання до плану на рік в сумі 58 613 130 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб в абсолютній сумі збільшились на 9 570 209 грн., або на 71,9 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 4 150 271 грн., або на 22,2 %.
При плані на 5 місяців в сумі 104 218 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 107 382 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 103,0 % виконання до плану звітного періоду та 96,0 % виконання до плану на рік в сумі 111 810 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 9 946 грн., або на 10,2 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 7 681 грн., або на 6,7 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло до бюджету селищної територіальної громади 140 589 грн., що становить 220,3 % виконання до плану на 5 місяців в сумі 63 821 грн. та 113,3 % виконання до плану на рік в сумі 124 140 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 76 768 грн., або на 120,3 %.
Станом на 01.06.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 27 367 грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) при плані звітного періоду в сумі 34 366 грн., що становить 79,6 % виконання до плану на 5 місяців та 34,0 % виконання до плану на рік в сумі 80 610 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в абсолютній сумі збільшились на 8 482 грн., або на 44,9 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 17 640 грн., або на 39,2 %.
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, яка у розмірі 5 % зараховується до бюджету селищної територіальної громади за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів надійшло 5 509 грн., що становить 85,1 % виконання до плану звітного періоду в сумі 6 476 грн. та 44,2 % виконання до плану на рік в сумі 12 460 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 358 грн., або на 6,1 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 907 грн., або на 14,1 %.
Законом України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» від 15 грудня 2020 року № 1081-IX передбачено, що до складу доходів загального фонду бюджетів селищних територіальних громад належать 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, які зараховуються до загального фонду відповідного бюджету автоматично у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, а саме:
- до бюджету селищної територіальної громади протягом звітного періоду надійшло 144 784 грн. пального (акцизний податок з виробленого в Україні пального) при уточненому плані звітного періоду в сумі 129 812 грн., що становить 111,5 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 39,7 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 365 078 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 88 873 грн., або на 159,0 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 7 269 грн., або на 4,8 %;
- станом на 01.06.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 500 262 грн. пального (акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального) при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 434 898 грн., що становить 115,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 38,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 289 455 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження в абсолютній сумі збільшились на 315 621 грн., або на 170,9 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 1 876 грн., або на 0,4 %.
При плані звітного періоду в сумі 159 116 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 178 684 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, а саме, пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, що становить 112,3 % виконання до плану звітного періоду та 45,4 % виконання до плану на рік в сумі 393 310 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 52 203 грн., або на 41,3 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 29 403 грн., або на 19,7 %.
Відповідно до пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать податок на майно та єдиний податок. Згідно пункту 265.1 статті 265 вищезазначеного кодексу податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.
При плані звітного періоду в сумі 4 571 867 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 5 963 838 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 16,2 %, що становить 130,4 % виконання до плану на 5 місяців та 44,1 % виконання до плану на рік в сумі 13 537 150 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло до бюджету селищної територіальної громади 924 827 грн. при плані звітного періоду в сумі 562 345 грн., що становить 164,5 % виконання до плану на 5 місяців та 66,7 % виконання до плану на рік в сумі 1 385 600 грн.,
- плати за землю надійшло 5 039 011 грн. при плані звітного періоду в сумі 3 984 522 грн., що становить 126,5 % виконання до плану на 5 місяців та 41,6 % виконання до плану на рік в сумі 12 126 550 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно в абсолютній сумі збільшились на 3 369 829 грн., або на 129,9 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 574 914 грн., або на 164,3 %, надходження плати за землю збільшились на 2 819 915 грн., або на 127,1 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 928 744 грн., або на 47,8 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 454 321 грн., або на 96,6 %, надходження плати за землю збільшились на 1 499 423 грн., або на 42,4 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 6 385 514 грн. єдиного податку (17,4 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 5 місяців в сумі 5 164 004 грн., що становить 123,7 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 42,1 % виконання до плану на рік в сумі 15 157 900 грн., в тому числі: єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду в сумі 2 381 690 грн. надійшло 2 755 171 грн., що становить 115,7 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 32,0 % виконання до плану на рік в сумі 8 618 900 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 3 013 471 грн., або на 89,4 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 1 419 875 грн., або на 106,3 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 957 752 грн., або на 17,6 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 250 827 грн., або на 10,0 %.
Протягом поточного року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 546 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій при плані звітного періоду в сумі 306 грн., що становить 178,6 % виконання до плану на 5 місяців та 54,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій в абсолютній сумі зменшились на 304 грн., або на 35,7 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 2 788 грн., або на 83,6 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 32 710 грн. адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань при плані звітного періоду та плані на рік в сумі 420 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративного збору в абсолютній сумі збільшились на 31 660 грн., а у співставних умовах надходження збільшились на 15 580 грн., або на 91,0 %.
Плати за надання інших адміністративних послуг надійшло до бюджету селищної територіальної громади 177 981 грн., що становить 164,2 % виконання до плану звітного періоду в сумі 108 415 грн. та 51,9 % виконання до плану на рік в сумі 342 700 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання інших адміністративних послуг в абсолютній сумі збільшились на 32 636 грн., або на 22,5 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 8 651 грн., або на 4,6 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 197 320 грн. адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного збору в абсолютній сумі збільшились на 197 320 грн., або на 0,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 90 031 грн., або на 83,9 %.
При плані звітного періоду в сумі 2 403 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 3 344 грн. державного мита, що становить 139,1 % виконання до плану на звітний період та 42,2 % виконання до плану на рік в сумі 7 920 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 875 грн., або на 35,5 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 690 грн., або на 26,0 %.
Станом на 01.06.2021 року до бюджету територіальної громади у надійшло 3 456 грн. інших надходжень (код 24060300) при плані звітного періоду в сумі 2 363 грн., що становить 146,3 % виконання до плану на 5 місяців та 53,1 % виконання до плану на рік в сумі 6 507 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень в абсолютній сумі та у співставних умовах збільшились на 1 154 грн., або на 50,1 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 30 880 477 грн. офіційних трансфертів, що становить 102,0 % виконання до плану на 5 місяців з урахуванням змін в сумі 30 266 413 грн. та 39,8 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 77 533 773 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (базова дотація) надійшло 1 658 500 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період та 41,7 % виконання до плану на рік в сумі 3 980 700 грн.,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 27 874 300 грн., що становить 102,3 % виконання до плану звітного періоду в сумі 27 259 300 грн. та 39,6 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн., в тому числі:
- освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам надійшло 27 259 300 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 38,7 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн.;
- субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій надійшло 615 000 грн.,
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 1 347 677 грн. що становить 99,9 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 1 348 613 грн. та 42,9 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 3 144 173 грн., а саме:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 1 003 431 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 38,7 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 2 591 790 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 45 339 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 27,6 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 164 024 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 62 630 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
- інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 77 390 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та до уточненого плану на рік;
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 158 887 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 64,2 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 247 403 грн.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 5 місяців 2021 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 111,4 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані в сумі 60 722 089 грн., надійшло 67 628 451 грн.) та на 40,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 167 579 563 грн.
До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін в сумі 5 509 624 грн. мобілізовано 1 863 555 грн. надходжень, що становить 33,8 % виконання до уточненого плану на 5 місяців та 33,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 5 547 691 грн.
За 5 місяців поточного року до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 39 820 грн. екологічного податку, що становить 100,4 % виконання до плану на 5 місяців в сумі 39 679 грн. та 51,9 % виконання до плану на рік в сумі 76 746 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 3 987 грн. або на 11,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 003 грн., або на 2,6 %.
Протягом звітного періоду до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 7 829 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 782,9 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі та у співставних умовах зменшились на 8 046 грн. або на 50,7 %.
Власних надходжень бюджетних установ надійшло 1 815 907 грн., що становить 33,2 % виконання до затвердженого розпису на рік з урахуванням змін в сумі 5 469 945 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ в абсолютній сумі збільшились на 351 548 грн., або на 24,0 %.
На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців поточного року спрямовано 63 431 687 грн., що становить 37,4 % до уточненого плану на рік (169 639 400 грн.) та 80,5% виконання до плану на звітний період (78 802 692 грн.).
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 22 545 093 грн., або на 55,1 %.
На утримання галузі „Державне управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 8 595 992 грн., при уточненому призначенні на звітний період 9 758 456 грн., що становить 88,1 %.
За 5 місяців поточного року на КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 7 474 813 грн. при планових показниках на 5 місяців поточного року 7 915 975 грн., що становить 94,4 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 7 012 345 грн., на оплату енергоносіїв – 248 095 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 2 174 913 грн., або на 41 %.
За 5 місяців поточного року на КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” з бюджету громади використано 1 027 495 грн. при планових показниках на 5 місяців поточного року 1 585 952 грн., що становить 64,8 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 985 621 грн., на оплату енергоносіїв – 23 129 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 731 457 грн.
На КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців 2021 року використано 93 684 грн. при уточненому призначенні на звітний період 256 529 грн., що становить 36,5 %.
На утримання галузі „Освіта” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 42 673 389 грн. при уточненому призначенні на звітний період 52 817 845 грн., що становить 80,8 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 39 914 560 грн., на оплату енергоносіїв – 1 908 650 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 18 543 746 грн., або на 77 %.
За 5 місяців поточного року фінансування з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Освіта” проведено по:
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 6 720 973 грн.;
КТПКВКМБ 1020 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 9 651 638 грн.;
КТПКВКМБ 1030 „Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 22 892 101 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” - 1 164 192 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціальної освіти мистецькими школами” - 807 852 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” - 797 387 грн.;
КТПКВКМБ 1142 „Інші програми та заходи у сфері освіти” - 2 022 грн.;
КТПКВКМБ 1151„Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” - 100 грн.;
КТПКВКМБ 1152 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції” - 616 759 грн.;
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” - 20 367 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців поточного року використано 1 726 068 грн. при уточненому призначенні 2 460 906 грн., що становить 70,1 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 611 156 грн., або на 54,8 %.
За 5 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки:
на виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування КНП «Томашпільська ЦРЛ» за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 246 911 грн. при уточненому призначенні 539 519 грн., що становить 45,8%.
На виконання Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Томашпільській ОТГ на 2021-2023 роки на фінансування КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 1 173 443 грн. при уточненому призначенні на 5 місяців 1 569 951 грн., що становить 74,7%.
На виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування Комунального підприємства «Томашпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 192 549 грн. при уточненому призначенні на 5 місяців 192 549 грн., що становить 100%.
На «Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет» використано 113 165 грн. при уточненому призначенні на 5 місяців 158 887 грн., що становить 71,2%.
За КПКВКМБ 0113000 „Соціальний захист та соціальне забезпечення” за 5 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 3 706 289 грн., при уточненому призначенні на 5 місяців поточного року 4 522 482 грн., що становить 82 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 3 095 547 грн., на оплату енергоносіїв – 117 136 грн.
Видатки проведено по:
КТПКВКМБ 3032 „ Надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку” - 3 970 грн.;
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” - 34 625 грн.;
КТПКВКМБ 3104 „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” - 1 912 903 грн.;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 63 506 грн.;
КПКВКМБ 0113241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 1 306 986 грн.,
КПКВКМБ 0113242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 384 300 грн.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців поточного року використано 2 279 758 грн., до планових показників на 5 місяців поточного року 3 106 516 грн., що становить 73,4 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 2 043 622 грн., на оплату енергоносіїв – 113 450 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 865 987 грн., або на 61,3 %.
За 5 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” в сумі – 954 430 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” в сумі – 1 212 328 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” – 113 001 грн.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців поточного року використано 763 590 грн., що становить 79,1 % до планових показників на 5 місяців поточного року 965 745 грн., з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 693 563 грн., на оплату енергоносіїв – 66 042 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 102 661 грн., або на 15,5%.
За 5 місяців поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” в сумі – 763 590 грн.
Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців поточного року використано 51 149 094 грн., що становить 80,1 % до планових показників звітного періоду в сумі 63 873 494 грн., з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 53 745 258 грн.;
- на оплату енергоносіїв – 2 476 502 грн.
На утримання галузі „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за 5 місяців поточного року використано 3 686 600 грн., до планових показників на звітний період поточного року 5 110 497 грн., що становить 72,1 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 301 225 грн., або на 8,9 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 5 місяців поточного року характеризується наступними даними:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 84,73 %;
- використання товарів і послуг (код 2200) – 2,17 %;
- оплата енергоносіїв (код 2270) – 4,38 %;
- поточні трансферти (код 2600) – 7,75 %;
- соціальне забезпечення (код 2700) – 0,95 %;
- інші поточні видатки (код 2800) – 0,02 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 5 місяців 2020 року характеризується наступними даними:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 72,3 %;
- використання товарів і послуг (код 2200) – 2,6 %;
- оплата енергоносіїв (код 2270) – 4,9 %;
- поточні трансферти (код 2600) – 19,6 %;
- соціальне забезпечення (код 2700) – 0,5 %;
- інші поточні видатки (код 2800) – 0,2 %.
На видатки спеціального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 5 місяців поточного року спрямовано 1 984 723грн., в тому числі:
на „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” 396 671 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері державного управління” – 115 315 грн.;
на „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” – 73 358 грн.;
на „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 109 963 грн.;
на „Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій” – 46 626 грн.;
на „Виконання заходів за рахунок цільових фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади і фондів, утворених Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади” – 65 058 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” – 76 425 грн.;
на „Надання дошкільної освіти ” - 262 593 грн.;
на „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” – 762 242 грн.;
на „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” – 206 грн.;
на „Забезпечення діяльності бібліотек” – 30 893 грн.;
на „ Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” – 17 984 грн.
Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади відсутня.