Аналіз виконання бюджету Томашпільської селищної територіальної громади за 3 місяці 2021 року
Станом на 1 квітня 2021 року до загального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 22 020 938 грн. власних доходів (без врахування міжбюджетних трансфертів), що становить 125,0 % виконання до уточненого плану на 3 місяці в сумі 17 618 886 грн. та 24,5 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 90 045 790 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження доходів загального фонду бюджету в абсолютній сумі збільшились на 10 327 276 грн., або на 88,3 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 4 754 913 грн., або на 27,5 %.
Податок та збір на доходи фізичних осіб в структурі надходжень доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 58,9 %, якого за 3 місяці 2021 року надійшло до бюджету селищної територіальної громади 12 973 457 грн. при плані звітного періоду в сумі 11 154 374 грн., що становить 116,3 % виконання до плану звітного періоду та 22,1 % виконання до плану на рік в сумі 58 613 130 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку та збору на доходи фізичних осіб в абсолютній сумі збільшились на 5 954 773 грн., або на 84,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 3 094 829 грн., або на 31,3 %.
При плані на 3 місяці в сумі 94 577 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 88 684 грн. податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, що становить 93,8 % виконання до плану звітного періоду та 79,3 % виконання до плану на рік в сумі 111 810 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 262 грн., або на 0,3 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 15 366 грн., або на 14,8 %.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування надійшло до бюджету селищної територіальної громади 75 552 грн., що становить 267,8 % виконання до плану на 3 місяці в сумі 28 208 грн. та 60,9 % виконання до плану на рік в сумі 124 140 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 47 344 грн., або на 167,8 %.
Станом на 01.04.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 23 645 грн. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) при плані звітного періоду в сумі 2 248 грн., що становить 1 051,8 % виконання до плану на 3 місяці та 29,3 % виконання до плану на рік в сумі 80 610 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в абсолютній сумі збільшились на 22 409 грн., або на 1813,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 18 514 грн., або на 360,9 %.
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення, яка у розмірі 5 % зараховується до бюджету селищної територіальної громади за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів надійшло 3 386 грн., що становить 83,3 % виконання до плану звітного періоду в сумі 4 064 грн. та 27,2 % виконання до плану на рік в сумі 12 460 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 296 грн., або на 8,0 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 576 грн., або на 14,5 %.
Враховуючи закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» від 15 грудня 2020 року № 1081-IX до складу доходів загального фонду бюджетів селищних територіальних громад належать 13,44 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні пального та 13,44 відсотка акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального, які зараховуються до загального фонду відповідного бюджету автоматично у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, а саме:
- до бюджету селищної територіальної громади протягом звітного періоду надійшло 83 774 грн. пального (акцизний податок з виробленого в Україні пального) при уточненому плані звітного періоду в сумі 69 950 грн., що становить 119,8 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 22,9 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 365 078 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 53 646 грн., або на 178,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 1 839 грн., або на 2,2 %;
- станом на 01.04.2021 року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 282 246 грн. пального (акцизний податок з ввезеного на митну територію України пального) при плані звітного періоду з урахуванням змін в сумі 229 423 грн., що становить 123,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 21,9 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 1 289 455 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження в абсолютній сумі збільшились на 184 842 грн., або на 189,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 17 352 грн., або на 6,6 %.
При плані звітного періоду в сумі 95 101 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 106 628 грн. акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, а саме, пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, що становить 112,1 % виконання до плану звітного періоду та 27,1 % виконання до плану на рік в сумі 393 310 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 31 033 грн., або на 41,1 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 18 406 грн., або на 20,9 %.
Відповідно до пункту 10.1 статті 10 Податкового кодексу України до місцевих податків належать податок на майно та єдиний податок. Згідно пункту 265.1 статті 265 вищезазначеного кодексу податок на майно складається з податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.
При плані звітного періоду в сумі 2 412 240 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 3 715 488 грн. податку на майно, який в структурі надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) займає 16,9 %, що становить 154,0 % виконання до плану на 3 місяці та 27,4 % виконання до плану на рік в сумі 13 537 150 грн., в тому числі:
- податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки надійшло до бюджету селищної територіальної громади 448 419 грн. при плані звітного періоду в сумі 416 214 грн., що становить 107,7 % виконання до плану на 3 місяці та 32,4 % виконання до плану на рік в сумі 1 385 600 грн.,
- плати за землю надійшло 3 267 069 грн. при плані звітного періоду в сумі 1 971 026 грн., що становить 165,8 % виконання до плану на 3 місяці та 26,9 % виконання до плану на рік в сумі 12 126 550 грн.
В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження податку на майно в абсолютній сумі збільшились на 1 847 401 грн., або на 98,9 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 189 485 грн., або на 73,2 %, надходження плати за землю збільшились на 1 682 917 грн., або на 106,2 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 867 303 грн., або на 30,5 %, в тому числі: надходження податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки збільшились на 88 413 грн., або на 24,6 %, надходження плати за землю збільшились на 803 890 грн., або на 32,6 %, надходження транспортного податку зменшились на 25 000 грн., або на 100,0 %.
Протягом звітного періоду до бюджету селищної територіальної громади надійшло 4 505 356 грн. єдиного податку (20,5 % надходжень доходів загального фонду місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів)) при уточненому плані на 3 місяці в сумі 3 484 091 грн., що становить 129,3 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 29,7 % виконання до плану на рік в сумі 15 157 900 грн., в тому числі: єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків при уточненому плані звітного періоду в сумі 1 549 467 грн. надійшло 2 198 803 грн., що становить 141,9 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та 25,5 % виконання до плану на рік в сумі 8 618 900 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного податку в абсолютній сумі збільшились на 2 181 640 грн., або на 93,9 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 1 311 465 грн., або на 147,8 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 824 308 грн., або на 22,4 %, зокрема за рахунок єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків надходження збільшились на 509 018 грн., або на 30,1 %.
Протягом поточного року до бюджету селищної територіальної громади надійшло 340 грн. адміністративних штрафів та інших санкцій при плані звітного періоду в сумі 102 грн., що становить 333,3 % виконання до плану на 3 місяці та 34,0 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративних штрафів та інших санкцій в абсолютній сумі зменшились на 510 грн., або на 60,0 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 2 484 грн., або на 88,0 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 23 850 грн. адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що становить 5 678,6 % виконання до плану на рік в сумі 420 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження адміністративного збору в абсолютній сумі збільшились на 22 800 грн., або на 2 171,4 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 7 140 грн., або на 42,7 %.
Плати за надання інших адміністративних послуг надійшло до бюджету селищної територіальної громади 94 551 грн., що становить 224,3 % виконання до плану звітного періоду в сумі 42 145 грн. та 27,6 % виконання до плану на рік в сумі 342 700 грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження плати за надання інших адміністративних послуг в абсолютній сумі зменшились на 38 183 грн., або на 28,8 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 67 542 грн., або на 41,7 %.
Протягом звітного періоду до бюджету надійшло 39 570 грн. адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження даного збору в абсолютній сумі збільшились на 39 570 грн., а у співставних умовах надходження зменшились на 32 829 грн., або на 45,3 %.
При плані звітного періоду в сумі 1 183 грн. до бюджету селищної територіальної громади надійшло 1 522 грн. державного мита, що становить 128,7 % виконання до плану на звітний період та 19,2 % виконання до плану на рік в сумі 7 920 грн. Фактичні надходження звітного періоду в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі зменшились на 324 грн., або на 17,6 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 479 грн., або на 23,9 %.
Станом на 01.04.2021 року до бюджету територіальної громади у надійшло 2 889 грн. інших надходжень (код 24060300) при плані звітного періоду в сумі 1 180 грн., що становить 244,9 % виконання до плану на 3 місяці та 44,4 % виконання до плану на рік в сумі 6 507 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження інших надходжень в абсолютній сумі збільшились на 870 грн., або на 43,1 %, а у співставних умовах надходження зменшились на 2 847 грн., або на 49,6 %.
До бюджету селищної територіальної громади надійшло 16 576 985 грн. офіційних трансфертів, що становить 100,0 % виконання до плану на 3 місяці з урахуванням змін в сумі 16 577 921 грн. та 21,4 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 77 286 370 грн., в тому числі:
- дотацій з державного бюджету місцевим бюджетам (базова дотація) надійшло 995 100 грн., що становить 100,0 % виконання до плану на звітний період та 25,0 % виконання до плану на рік в сумі 3 980 700 грн.,
- субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам) надійшло 14 870 100 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду та 21,1 % виконання до плану на рік в сумі 70 408 900 грн.,
- субвенцій з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам надійшло 711 785 грн. що становить 99,9 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін в сумі 712 721 грн. та 24,6 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 2 896 770 грн., а саме:
- субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції надійшло 547 378 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 21,1 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 2 591 790 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету надійшло 24 387 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та 14,9 % виконання до плану на рік з урахуванням змін в сумі 164 024 грн.;
- субвенції з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду надійшло 62 630 грн., що становить 100,0 % виконання до уточненого плану звітного періоду та до плану на рік з урахуванням змін;
- інших субвенцій з місцевого бюджету надійшло 77 390 грн., що становить 100,0 % виконання до плану звітного періоду з урахуванням змін та до уточненого плану на рік.
Бюджет Томашпільської селищної територіальної громади за 3 місяці 2021 року по доходах загального фонду з урахуванням всіх міжбюджетних трансфертів (дотації, субвенцій) виконано на 112,9 % виконання до уточненого плану звітного періоду (при уточненому плані в сумі 34 196 807 грн., надійшло 38 597 923 грн.) та на 23,1 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 167 332 160 грн.
До спеціального фонду бюджету Томашпільської селищної територіальної громади (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) при плані на звітний період з урахуванням змін в сумі 4 822 480 грн. мобілізовано 986 063 грн. надходжень, що становить 20,4 % виконання до уточненого плану на 3 місяці та 20,2 % виконання до уточненого плану на рік в сумі 4 875 017 грн.
За 3 місяці поточного року до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 27 160 грн. екологічного податку, що становить 107,7 % виконання до плану на 3 місяці в сумі 25 209 грн. та 35,4 % виконання до плану на рік в сумі 76 746 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі збільшились на 3 817 грн. або на 16,4 %, а у співставних умовах надходження збільшились на 878 грн., або на 3,3 %.
Протягом звітного періоду до бюджету Томашпільської селищної територіальної громади надійшло 2 829 грн. грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, що становить 282,9 % виконання до плану на рік в сумі 1 000 грн. Фактичні надходження поточного року в порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року в абсолютній сумі та у співставних умовах зменшились на 13 046 грн. або на 82,2 %.
Власних надходжень бюджетних установ надійшло 956 073 грн., що становить 19,9 % виконання до уточненого розпису на рік в сумі 4 797 271 грн. В порівнянні з фактичними надходженнями відповідного періоду минулого року надходження власних надходжень бюджетних установ в абсолютній сумі зменшились на 408 703 грн., або на 29,9 %.
На видатки загального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 3 місяці поточного року спрямовано 35 324 747 грн., що становить 20,9 % до уточненого плану на рік (169 391 998 грн.) та73,1% виконання до плану на звітний період (48 342 807 грн.).
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 9 176 764 грн., або на 35,1 %.
На утримання галузі „Державне управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 5 278 605 грн., при уточненому призначенні на звітний період 6 391 786 грн., що становить 82,6 %.
За 3 місяці поточного року на КПКВКМБ 0110150 „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” з бюджету громади використано 4 702 933 грн. при планових показниках на 3 місяці поточного року 5 118 453 грн., що становить 91,9 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 4 445 346 грн., на оплату енергоносіїв – 130 347 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 1 646 767 грн., або на 53,9 %.
За 3 місяці поточного року на КТПКВКМБ 0160 „Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах” з бюджету громади використано 522 331 грн. при планових показниках на 3 місяці поточного року 1 016 804 грн., що становить 51,4 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 496 649грн., на оплату енергоносіїв – 9 208 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 340 255 грн.
На КПКВКМБ 0110180 „Інша діяльність у сфері державного управління” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 3 місяці 2021 року використано 53 341 грн. при уточненому призначенні на звітний період 256 529 грн., що становить 20,8 %.
На утримання галузі „Освіта” з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 23 457 287 грн. при уточненому призначенні на звітний період 31 423 081 грн., що становить 74,6 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 21 751 226 грн., на оплату енергоносіїв – 1 135 885 грн.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року видатки збільшились на 8 268 908 грн., або на 54,6 %.
За 3 місяці поточного року фінансування з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Освіта” проведено по:
КТПКВКМБ 1010 „Надання дошкільної освіти” – 3 654 591 грн.;
КТПКВКМБ 1020 „Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету” – 5 558 804 грн.;
КТПКВКМБ 1030 „ Надання загальної середньої освіти за рахунок освітньої субвенції” – 12 383 927 грн.;
КТПКВКМБ 1070 „Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми” - 669 027 грн.;
КТПКВКМБ 1080 „Надання спеціальної освіти мистецькими школами” - 455 453 грн.;
КТПКВКМБ 1141 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти” - 417 665 грн.;
КТПКВКМБ 1142 „Інші програми та заходи у сфері освіти” - 2 022 грн.;
КТПКВКМБ 1151„Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету” - 100 грн.;
КТПКВКМБ 1152 „Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції” - 302 051 грн.;
КТПКВКМБ 1200 „Надання освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами” - 13 648 грн.
На галузь „Охорона здоров’я” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 3 місяці поточного року використано 868 024 грн. при уточненому призначенні 1 648 419 грн., що становить 52,7 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 176 337 грн., або на 25,5 %.
За 3 місяці поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Охорона здоров’я” проведено видатки:
на виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування КНП «Томашпільська ЦРЛ» за КТПКВКМБ 2010 „Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню” – 37 366 грн. при уточненому призначенні 539 519 грн., що становить 6,9%.
На виконання Стратегічної програми розвитку первинної медико-санітарної допомоги в Томашпільській ОТГ на 2021-2023 роки на фінансування КНП «Томашпільський центр первинної медико-санітарної допомоги» Томашпільської селищної ради за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 699 037 грн. при уточненому призначенні на 3 місяці 914 351 грн., що становить 76,5%.
На виконання Програми економічного і соціального розвитку Томашпільської селищної ради на 2021 рік на фінансування Комунального підприємства «Томашпільський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги» за КТПКВКМБ 2111 „Первинна медична допомога населенню, що надається центрами первинної медичної (медико-санітарної) допомоги” спрямовано 131 622 грн. при уточненому призначенні на 3 місяці 192 649 грн., що становить 68,4%.
За КПКВКМБ 0113000 „Соціальний захист та соціальне забезпечення” за 3 місяці поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади використано 2 245 548 грн., при уточненому призначенні на 3 місяці поточного року 3 271 872 грн., що становить 68,6 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 1 879 519 грн., на оплату енергоносіїв – 95 368 грн.
Видатки проведено по:
КТПКВКМБ 3050 „Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” - 15 912 грн.;
КТПКВКМБ 3104 „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” - 1 415 900 грн.;
КТПКВКМБ 3160 „Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги” – 34 283 грн.;
КПКВКМБ 0113241 „Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 562 497 грн.,
КПКВКМБ 0113242 „Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення” – 216 956 грн.
На утримання галузі „Культура і мистецтво” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 3 місяці поточного року використано 1 172 854 грн., до планових показників на 3 місяці поточного року 1 942 784 грн., що становить 60,4 %, з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 1 104 251 грн., на оплату енергоносіїв – 2 964 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки збільшились на 317 736 грн., або на 37,2 %.
За 3 місяці поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Культура і мистецтво” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 4030 „Забезпечення діяльності бібліотек” в сумі – 486 919 грн.;
КТПКВКМБ 4060 „Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів” в сумі – 625 005 грн.;
КТПКВКМБ 4082 „Інші заходи в галузі культури і мистецтва” – 60 929 грн.
На утримання галузі „Фiзична культура i спорт” з бюджету Томашпільської територіальної громади за 3 місяці поточного року використано 409 033 грн., що становить 63,7 % до планових показників на 3 місяці поточного року 641 941 грн., з них: на виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 408 432 грн., на оплату енергоносіїв – 601 грн.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки зменшились на 43 430 грн., або на 9,6%.
За 3 місяці поточного року з бюджету Томашпільської територіальної громади по галузі „Фiзична культура i спорт” проведено видатки на:
КТПКВКМБ 5031 „Утримання та навчально - тренувальна робота комунальних дитячо - юнацьких спортивних шкіл” в сумі – 409 033 грн.
Загалом на соціально - культурну сферу з бюджету Томашпільської територіальної громади за 3 місяці поточного року використано 28 152 746 грн., що становить 72,3 % до планових показників звітного періоду в сумі 38 826 097 грн., з них:
- на заробітну плату з нарахуваннями – 25 143 428 грн.;
- на оплату енергоносіїв – 1 234 818 грн.
На утримання галузі „Житлово - комунальне господарство” з бюджету громади за 3 місяці поточного року використано 1 893 395 грн., до планових показників на звітний період поточного року 3 002 253 грн., що становить 63,1 %.
В порівнянні з аналогічним періодом 2020 року видатки зменшились на 130 822 грн., або на 6,5 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 3 місяці поточного року характеризується наступними даними:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 85,17 %;
- використання товарів і послуг (код 2200) – 2,43 %;
- оплата енергоносіїв (код 2270) – 4,28 %;
- поточні трансферти (код 2600) – 7,35 %;
- соціальне забезпечення (код 2700) – 0,75 %;
- інші поточні видатки (код 2800) – 0,02 %.
Структура касових видатків бюджету територіальної громади за 3 місяці 2020 року характеризується наступними даними:
- заробітна плата з нарахуваннями (2100) – 67,4 %;
- використання товарів і послуг (код 2200) – 3,2 %;
- оплата енергоносіїв (код 2270) – 6,3 %;
- поточні трансферти (код 2600) – 22,4 %;
- соціальне забезпечення (код 2700) – 0,4 %;
- інші поточні видатки (код 2800) – 0,3 %.
На видатки спеціального фонду бюджету Томашпільської територіальної громади за 3 місяці поточного року спрямовано 1 003 212 грн., в тому числі:
на „Іншу діяльність у сфері державного управління” – 65 880 грн.;
на „Забезпечення соціальними послугами за місцем проживання громадян, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з похилим віком, хворобою, інвалідністю” – 73 358 грн.;
на „Іншу діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів” – 76 425 грн.;
на „Надання дошкільної освіти ” - 180 060 грн.;
на „Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” – 602 404 грн.;
на „Забезпечення діяльності бібліотек” – 5 085 грн.
Прострочена заборгованість із виплати заробітної плати з нарахуваннями та по оплаті енергоносіїв в бюджетних установах, що фінансуються з бюджету Томашпільської територіальної громади відсутня.